Hej,

Jag har en önskan om en ny funktion, eller snarare information, som jag tycker ska finnas i varje tråd.

Det finns många "långa" trådar med bra information här.

När jag läser inläggen i dessa längre trådar så tycker jag det är intressant att veta vilka inlägg som är gjorda av trådskaparen och vilka som är gjorda av andra.

Nu löser jag detta genom att bläddra upp till första inlägget och kolla då jag är osäker, men det är ju bara hanterbart om jag befinner mig på första sidan i en tråd.

Det jag önskar är alltså bara en form av markering vid de inlägg som är gjorda av den ursprungliga trådskaparen. Tex texten "(Trådskapare)" i närheten av användarnamnet eller nåt.
 
:surprised: Oj, oj, oj, vilka specialönskemål du har ...

Det där får vi ta och titta på efter sommaren. Finns funktionen och den är lätt att slå på, så kan vi ju göra det. Om inte, är det inte så sannolikt att vi går in och programmerar om för att få funktionen.
 
Ok. :)

Misstänker dock starkt, med hänvisning till erfarenhet, att funktionen inte finns färdig i programvaran :(

Synd, jag finner mig själv alltsomoftast att bläddra upp och ner på sidan av denna anledning...
 
Vet du något annat forum där funktionen finns?
 
Nej tyvärr, jag noterade bara avsaknaden av en, i mitt tycke, hjälpsam funktion.

Men det kanske bara är jag som tycker det :p

Fundera över sommaren så kanske ni kommer på något sätt att lösa det :)
 
Jag gillar tanken. Har inte sett den någonstans heller men det vorde kanon om det synts på något sätt. Kanske annan font på det användarnamnet i just den tråden eller kursiv still eller .... Ja något som pekar ut trådstartaren
 
Man kan också tänka sig att man när man öppnar en ny tråd registrerar vilken användare som skapat tråden, det är ju redan synligt idag. På så sätt vet du ju vilka inlägg som är skrivna av trådskaparen.

Jag vet att det säkert inte fyller ditt önskemål helt och fullt men det är ju en bit på vägen iaf.
 
Robert_Maria skrev:
Man kan också tänka sig att man när man öppnar en ny tråd registrerar vilken användare som skapat tråden, det är ju redan synligt idag. På så sätt vet du ju vilka inlägg som är skrivna av trådskaparen.

Jag vet att det säkert inte fyller ditt önskemål helt och fullt men det är ju en bit på vägen iaf.
Jo, det är ju så jag får göra nu... men jag har så dåligt minne :)

Samt att när jag har kommit till sida 3 i en tråd så har jag definitivt glömt bort vem som startade tråden.
 
Vore det inte möjligt att lägga in en programsnutt i varje inlägg - typ:

IF poster = threadstarter SET fontcolor(BLUE) ENDIF

... eller liknande...

Borde väl inte vara sååå svårt att implementera???

/V
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.