• Gilla
foppa72 och 1 till
  • Laddar…
F
https://www.clasohlson.com/se/ har upp till 20% rabatt på köp över 2500:- igen.
*Gäller 23–25 maj, 2022. Gäller ej presentkort och kan ej kombineras med andra koder. Gäller endast online.
 
  • Reklam för olika rabattnivåer vid onlineköp, upp till 20%, med koder och köpgränser, på Clas Ohlson.
  • Gilla
McHolm och 3 till
  • Laddar…
Visst brukar väl proffsproduktershop ha rabattkoder nästan varje helg och storhelger?
Ska beställa skruv och beslag för några tusen, men det är kanske lika bra att vänta till onsdag eller fredag och se om det kommer nån kod?
 
nino nino skrev:
Visst brukar väl proffsproduktershop ha rabattkoder nästan varje helg och storhelger?
Ska beställa skruv och beslag för några tusen, men det är kanske lika bra att vänta till onsdag eller fredag och se om det kommer nån kod?
Jag beställde hålsågs-satsen (Bosch) för någon vecka sen. Pengar drogs och jag fick orderbekräftelse men någon sats har jag inte sett skymten av och när jag mailade dom sa dom att "dom kanske var slut". Sen dess ingen mer info.
Så mitt tips är att vara försiktig med att beställa därifrån.
 
C Chentin skrev:
Jag beställde hålsågs-satsen (Bosch) för någon vecka sen. Pengar drogs och jag fick orderbekräftelse men någon sats har jag inte sett skymten av och när jag mailade dom sa dom att "dom kanske var slut". Sen dess ingen mer info.
Så mitt tips är att vara försiktig med att beställa därifrån.
Ok har beställt skruv flera gånger utan problem.
Kanske strulat med hålsågarna om det kom mycket order, men då kan man ju se till att återbetala omgående
 
C Chentin skrev:
Jag beställde hålsågs-satsen (Bosch) för någon vecka sen. Pengar drogs och jag fick orderbekräftelse men någon sats har jag inte sett skymten av och när jag mailade dom sa dom att "dom kanske var slut". Sen dess ingen mer info.
Så mitt tips är att vara försiktig med att beställa därifrån.
Skumt, fick precis ett mail ang bosch hålsågar att succén fortsätter med 50% rabatt
 
C Chentin skrev:
Jag beställde hålsågs-satsen (Bosch) för någon vecka sen. Pengar drogs och jag fick orderbekräftelse men någon sats har jag inte sett skymten av och när jag mailade dom sa dom att "dom kanske var slut". Sen dess ingen mer info.
Så mitt tips är att vara försiktig med att beställa därifrån.
Jag beställde hålsågs-satsen och ett par borr.
Fick kredit dagen efter för hålsågarna och borren kom några dagar senare.
 
C Chentin skrev:
Jag beställde hålsågs-satsen (Bosch) för någon vecka sen. Pengar drogs och jag fick orderbekräftelse men någon sats har jag inte sett skymten av och när jag mailade dom sa dom att "dom kanske var slut". Sen dess ingen mer info.
Så mitt tips är att vara försiktig med att beställa därifrån.
Jag kanske var tillräckligt snabb, för jag fick mitt kit ganska omgående.
 
  • Gilla
Daniel Ekstrand och 1 till
  • Laddar…
Lostmoose Lostmoose skrev:
Jag kanske var tillräckligt snabb, för jag fick mitt kit ganska omgående.
Ser inte ut som man får en träff om man söker efter Bosch på Proffsprodukters sida.
 
FredrikR FredrikR skrev:
Ser inte ut som man får en träff om man söker efter Bosch på Proffsprodukters sida.
Nu sökte jag inte, men några verkar finnas. Dock inte satsen som någon tidigare köpte utan bara styckevis, och många verkar vara slut i lager, men endel verkar fortfarande finnas. Och lägger jag sedan in samma kod som tidigare 5050, så blir det halva priset.
https://www.proffsproduktershop.se/utforsaljning/bosch-halsagar/
 
L Lilllen skrev:
Nu sökte jag inte, men några verkar finnas. Dock inte satsen som någon tidigare köpte utan bara styckevis, och många verkar vara slut i lager, men endel verkar fortfarande finnas. Och lägger jag sedan in samma kod som tidigare 5050, så blir det halva priset.
[länk]
Märkligt nu får jag träffar men inga tidigare på jobb datorn...:thinking:
 
FredrikR FredrikR skrev:
Märkligt nu får jag träffar men inga tidigare på jobb datorn...:thinking:
Jobbet måste lagt in en spärr.. ;)
 
  • Haha
  • Wow
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Förpackning av en batteridriven regnvattentankspump märkt '2000 l/h', inklusive 1 batteri och laddare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick hem pumpen nu allt såg bra ut och man fick med 1 batteri med laddare

B baversjo skrev:
Batteridriven dränkbar pump hos granngården
Vet inte om den varit uppe tidigare men det känns aktuellt nu när sommaren närmar sig. Bra pris dessutom nu 699:- (innan 1599:) fri frakt.
Antar att man får batteriet på köpet

[länk]
 
  • Gilla
Qjanto och 2 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Visst brukar väl proffsproduktershop ha rabattkoder nästan varje helg och storhelger?
Ska beställa skruv och beslag för några tusen, men det är kanske lika bra att vänta till onsdag eller fredag och se om det kommer nån kod?

Svarar mig själv, väntade med att beställa och idag kom det 26% rabatt med koden 2626, blev iaf ca 600:- billigare
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
B baversjo skrev:
[bild] Fick hem pumpen nu allt såg bra ut och man fick med 1 batteri med laddare
Kan du slänga upp en bild på laddaren och batteriet? Jag har för mig jag sett att Gardena kör samma batteri som Bosch gröna "all for one" eller vad de kallar det...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.