Fury
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 114 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"

Bor i lägenhet och har aldrig funderat över vår gräsmatta, det betalar jag andra för att göra.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 538 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"
Jag tycker nog fortfarande att klöver är vackert...
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 518 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"

Kunde detta, kanske inte så konstigt då jag gjort om 4000 kvm snårskog till gräsmatta, och grannarna kallade vår tomt för "Parken"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 530 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"
FULL POTT !!!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 597 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"
Ähh! Nu fuskade jag bara. Fick fyra rätt tidigare:cool:
 
Äntligen något som jag har lite koll på. :crysmile:

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 642 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"
 
Redaktionen Redaktionen skrev:
Quiz: Kan du lägga gräsmatta? [länk]

I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
8/10 har aldrig lagt gräsmatta. Har inte ens hus men lyssnar gärna på andra som pratar gräsmatta intre sant har odling lot.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 871 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"
Den var lite för lätt ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.