Min gamle mor lägger ned sin verkstad. Och vill gärna bli av med några maskiner. En bandsåg Elektra Beckum Hyvel Kitt 637 och en liten bandslip Seva. Alla 3-fas. Är osäker på prissättning kanske ni i forumet kan ge en antydan om vad man skall ta?Tack på förhand Bandsåg Elektra Beckum i en verkstad, komplett med bord och upphängda hörselskydd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En begagnad Elektra Beckum hyvel Kitt 637 står i ett ljust rum med trägolv framför ett fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En begagnad Seva bandslipmaskin på ett femarmat stöd placerad i ett verkstadsrum med trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
wildeside
Vet inte värdet men kan tänka mej att köpa alla maskiner till ett vettigt pris. Var finns maskinerna ?
 
wildeside wildeside skrev:
Vet inte värdet men kan tänka mej att köpa alla maskiner till ett vettigt pris. Var finns maskinerna ?
Värmland
 
wildeside
Värmland är vackert och inte så långt bort, kan vara ett trevligt avbrott från vardagen att åka till Värmland en helg. Sen va det bara priset kvar att reda ut. Jag kan googla lite senare i kväll, så kan du fundera på vad du vill ha.
 
wildeside
Har du funderat ut något pris ännu?
 
wildeside wildeside skrev:
Värmland är vackert och inte så långt bort, kan vara ett trevligt avbrott från vardagen att åka till Värmland en helg. Sen va det bara priset kvar att reda ut. Jag kan googla lite senare i kväll, så kan du fundera på vad du vill ha.
Ta
wildeside wildeside skrev:
Har du funderat ut något pris ännu?
Tja det är ju det jag har frågat om. ;) Men har sett att bandsågen har kostat 12000 på auktion och hyveln har man fått 7000 vet inte om det är rimligt. Men ny såg går på 25000 efter vad jag har förstått.
 
wildeside
vad är det för modell på bandsågen?
 
Elektra Beckum 500
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.