Hej,
Jag har nyss köpt klipparen och den fungerar bra förutom att jag inte lyckas koppla ihop telefonen med klipparen via bluetooth. Jag har försökt massor av gånger men det kommer inte fram något i appen. Min svåger köpte också en likadan och det är samma problem för honom. Någon som har något tips? Vill tillägga att jag står bredvid klipparen när jag försöker parkoppla. Läst något om att en fabriksåterställning kan fungera men hittar ingenstans att göra en fabriksåterställning heller.
 
Det finns ingen fabriksåterställning. Det går att återställa användarinst. (timer etc).

Tänk på att Bluetooth och parkoppling enbart är aktivt en begränsad till när klipparen startas.
Testa med att stänga av klipparen/slå på den och därefter direktr sök/gör parkoppling.
 
  • Gilla
Pejter
  • Laddar…
E etompau skrev:
Det finns ingen fabriksåterställning. Det går att återställa användarinst. (timer etc).

Tänk på att Bluetooth och parkoppling enbart är aktivt en begränsad till när klipparen startas.
Testa med att stänga av klipparen/slå på den och därefter direktr sök/gör parkoppling.
Tack så mycket för informationen, jag har dock försökt att göra återställning av användarinställningar och sedan parkoppla. Men det kan hända att jag inte varit tillräckligt snabb då. Får prova det. Men då kanske det inte behövs någon återställning utan bara att stänga av den i stationen och sedan starta upp då.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.