Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 507 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 033 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 1/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"

Svettigt, trodde man skulle komma sist men det fanns ju flera som var sämre än mig.
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 543 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
ojoj.. det här var inte min paradgren.
 
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 275 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
Där missades det åt båda håll. Till mitt försvar vill jan nog säga att det var en del lokalgeografi jag inte hade koll på.
 
Fury
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 302 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"

Lyckades gissa rätt åtta gånger, kan inte finnas många som kan det här utan att googla ihjäl sig :cool:
 
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 74 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
Haha ja va säger man.. :crysmile:
 
3 av 10, men hade i alla fall rätt på huset i mitt område där nästan alla andra hade fel :rofl:
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 1 343 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
Det här var det svåraste quizet på länge. Galna huspriser! Mest överraskande för mig var nog huset i Krokom
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 618 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 412 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 1 847 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.