Redigerat av moderator:
F
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"

4 av 10. Inte bra men fortfarande ca 300% bättre än genomsnittsmäklaren.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 3 till
  • Laddar…
harry73
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 174 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
Har jag redan sagt att dagens prisnivå är bisarrt?
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
4 rätt. Inte konstigt att man har dålig koll. När jag kollar hemnet så filtrerar jag bort hus jag inte har råd med. Det är för övrigt galna priser på hus.

Det var emellertid ett kul quiz.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
S
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Svåraste quizen på länge. Det är lätt att underskatta folks betalningsvilja :D
 
Jag fick 3/10 rätt, vilket är skitdåligt jämfört med andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Rolig Quiz, men uselt resultat 4/10. Mest förvånad över hur fel jag hade var på gården på Österlen. Trodde den var mycket dyrare :).
 
T
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 419 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
E
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 384 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
E
Frugan fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 215 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
F
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 335 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 243 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 653 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.