M
Poolen gör väldigt mycket för värdeökningen av fastigheten i väletablerade områden. I mitt område säljs husen som har utomhuspool för 1-2msek mer än dom liknande husen som inte har det. Det är helt klart en värdehöjande faktor som allt annat som har med en fastighet att göra såsom omdränering, nytt tak, värmepump osv. Min granne har inomhuspool i sitt hus byggt 1972, den är övertäckt av den enkla anledningen att huset har inte den våtrumsklassning som en inomhuspool kräver idag. Inte konstigare än att man inte sätter in en jacuzzi i ett badrum från 60/70-talet.
 
M
T tobbbias skrev:
En gillestuga I källaren är ju guld när det är för varma nätter för att sova i vanliga sovrummet. Så det är ju "priceless" som någon annan skrev om här i tråden:crysmile:(y)
Ja jag håller med! Jag har/hade gillestuga, gick loss med färgsprutan så allt är vitt, väggar tak, laminat på golvet och ett rum till äldsta barnet. 20cm isolering på utsidan så inne håller det 19-20gr på sommaren och 23 på vintern med lite ”fjös” på elementen enbart.
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Snart dags att öppna poolen igen!
 
J j-o75 skrev:
Snart dags att öppna poolen igen!
18grader i vattnet under pooltaket nu så hög tid att starta upp....
 
MathiasS MathiasS skrev:
18grader i vattnet under pooltaket nu så hög tid att starta upp....
Det får bli så snart det är möjligt! Längtar till första badet!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.