Hej, sneglar på Camo-verktyg för att sätta dold trallskruv. Är det någon som vet om verktyget är kompatibelt med andra skruvar än Camo?
 
  • Gilla
Patrick_Ced
  • Laddar…
Hornbach har en billigare rostfri skruv som passar
 
Lyfter tråden igen då jag har ett Camo verktyg men svårt att få tag på rätt Camo skruv just nu. Någon som testat fler märken tiöö Camo verktyget?
 
Heco funkade fint. Bra pris och bra skruv . Kommer garanterat på kampanj på jula eller byggmax framöver
 
Borde funka
Bra pris
 
  • Trallskruv i rostfritt stål visas på produktbeskrivningssida med pris och förpackningsstorlek.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ännu bättre pris
 
  • Transparent förpackning med trallskruvar A4 Invisible från HECO, pris och produktinformation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Blommar och 1 till
  • Laddar…
Totte lille Totte lille skrev:
Ännu bättre pris
Precis, likadant förra året. Körde på dessa, och andra hecoskruv, till hela mitt däck. Upplevde dem som väldigt prisvärda. Det här är ett väldigt bra pris för dold A4. Det är bra kvalitet på skruven. Köp dock inte fransk träskruv på tex jula. Små paket och dyra. Bättre att kolla på tex hornbach, bauhaus.
 
  • Gilla
Blommar
  • Laddar…
Ja jag körde oxå heco på mitt men jag har hecos verktyg oxå
Fungerar hur bra som helst:cool:
 
  • Gilla
Blommar
  • Laddar…
Kan sägas att den dolda skruven från byggmax som jag länkade till förra året höll inte måttet alls. De var för billig helt enkelt. När jag lagt några rader trall såg jag att det blev snett och skulle ta upp det. Satte jag bitet det minsta fel slets hela skruvhuvudet upp, gick inte att få upp skruven. Fick bryta loss flera brädor då man kanske hamnade lite fel på ca 1 skruv/bräda då huvudet ju är försänkt, man fick känna sig fram om bitet hamnat rätt. Heco hade inte alls detta problem. Provade att snedköra en skruv rejält i en spillbit, gick superlätt att få upp. Man får väl lite vad man betalar för, men Camos egen skruv är ju väldigt dyr. Inte säker på att priset är motiverat rent kvalitetsmässigt jämfört med andra märken. Tror tex hornbachskruven som visats ovan säkert också är bra.
 
  • Gilla
Blommar
  • Laddar…
Totte lille Totte lille skrev:
Ännu bättre pris
Tack för tipset, lyckades beställa på webben igår som var sista dagen för erbjudandet.
 
  • Gilla
Skåning82
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.