Finns det någon därute som har tips på vart man kan köpa billiga och bra kittlampor?
 
Nu har jag hittat kittlampor. De heter tydligen Speedheater och finns här:
http://speedheatersystem.com. Jag är dock lite full i fan och har inte lusta att betala så mycket och funderar på om inte Julas IR-värmare för ett spottstyver funkar lika bra...
 
Leif Arvidsson i Bromma/Mullsjö säljer kittllampan, som har fokuserad strålning. Speedheater har utspridd strålning och fungerar inte lika bra på kittfalsen. Har använt kittlampan i många år.
 
Vad heter hans lampa?
 
Tack för svaret! Fast billiga var dom inte. :(
 
Har en speedheater som jag använder vid fönsterrenovering - fungerar mkt bra och kan bara rekommendera produkten. Det går snabbt att få bort både färg och kitt.
 
Vet någon om man kan hyra Kitt lampa någonstans?
 
Träig snickare skrev:
Vet någon om man kan hyra Kitt lampa någonstans?
Om man Googlar på kittlampa dyker det upp en hel del adresser som har lampor för uthyrning. Det beror lite på var du bor också.
 
Jag hyrde en sådan på min lokala färgtema butik kostade bara hundringen för en hel helg.
 
Okey. Tack alla om tipsen var man kan hyra kittlampa.
 
Åsa Lund
I ingenjör skrev:
Leif Arvidsson i Bromma/Mullsjö säljer kittllampan, som har fokuserad strålning. Speedheater har utspridd strålning och fungerar inte lika bra på kittfalsen. Har använt kittlampan i många år.
Hej!
Har du en kittlampa? Intresserad av att sälja eller hyra ut den i så fall?
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.