harry73
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
Antal skadade av trädgårdsarbete var en gissningslek, men jag antar att man inte ska räkna med alla blåsor efter man krattat löv.
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Då vågar man sig kanske ut i trädgården :cool:
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 111 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 236 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
 
S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"


Räddningsverket har inte existerat sen 2008. :rofl:
 
A
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 222 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
 
J
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 514 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 805 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 659 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
Nu börjar det likna något.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 367 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 181 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 442 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.