Ljusgardin av strängljus hängandes från taket på en balkong med utsikt över stadsgata nattetid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hejsan!
Behöver tips på vart jag kan hitta långa ljusgardiner/ljusnät? Min balkong är 2x4 meter, skulle vilja fästa ett ljusdraperi/ljusnät längs med taket likt denna bild. Tips på hur jag skulle kunna fästa slingan mottages också gärna då jag grubblar och grubblar men lyckas inte komma på hur jag ska gå tillväga.. Har införskaffat 2 st gardinstänger, en på varje kortsida som jag tänker att man kanske kan fästa slingan i.
Trevlig helg!
 
A AnnanAnnas skrev:
[bild]

Hejsan!
Behöver tips på vart jag kan hitta långa ljusgardiner/ljusnät? Min balkong är 2x4 meter, skulle vilja fästa ett ljusdraperi/ljusnät längs med taket likt denna bild. Tips på hur jag skulle kunna fästa slingan mottages också gärna då jag grubblar och grubblar men lyckas inte komma på hur jag ska gå tillväga.. Har införskaffat 2 st gardinstänger, en på varje kortsida som jag tänker att man kanske kan fästa slingan i.
Trevlig helg!
Uppspänd stålvajer funkar nog bättre och är mer diskret lösning. Finns de som har hölje av plast så de inte rostar.
Så här års hittar du nog enklast på nätet då julsortimenten städats bort i butikerna
 
Limpistol? går ju lätt att få bort sen också
 
  • Gilla
Tompafix
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.