M
Svar: Var tredje timme

Motivering: Jag och dottern älskar att plantera grönsaker men resor på semestern begränsas av att grönsakerna hemma i växthuset behöver vattnas. Jag har hört mig för bland vänner och bekanta om deras olika bevattningssystem och ingen har riktigt varit nöjd med sina system (ingen har dock haft EcoAqua). Hoppas vinna detta paket, kunna åka bort en vecka under sommaren, komma tillbaka till frodiga grönsaker och rekommendera systemet för vänner och bekanta så dem kan byta ut sina system
 
Åh vilken fin tävling!

Svar: var 3:e timme.
Motivering:
Jag och mamma har ett fantastiskt växthus + trädgård i hop och förra året var ett magiskt odlings år. Men det enda vi gjorde, dag ut, dag in var att vattna. Det tog aldrig slut. Vi la flera timmar på att vattna varje dag. I år önskar vi att det blir annorlunda. Och jag kommer inte ha tid med odlingen på samma sätt som förra året, så jag önskar att mamma får lite hjälp med bevattningen :) hade varit så underbart!
Ha en fin vecka!
 
Den vattnar var 3:e timme.

jag behöver en sån så jag kan spendera mer tid med barnen istället för att stå o vattna trädgården!
 
Svaret är var 3:e timme.

Jag har förmånen att ha en kolonilott inom pendlingsavstånd och det är verkligen fantastiskt att kunna odla sina egna grönsaker tillsammans med familjen. Odlingarna växer lite för varje år men det känns inte rätt att belasta klimatet och plånboken med en massa resor fram och tillbaka bara för att få växterna att överleva i veckorna. Med ett automatiskt bevattningssystem skulle vi slippa den stressen och det kanske äntligen skulle kännas som att odlingen ger mer tillbaka än vad den kostar.
 
Svar: vattnar var tredje timme:
Motivering:
I land och i kruka
jag Greenline vill bruka.
Regntunnans vatten
blir fint för rabatten.
EcoAgua åt mig arbetet gör
använder solel som alla ju bör.
Odling, klimat och plånboken vinner
när vattenslang och sprinkler försvinner.
 
Svar: var 3:e timme

Motivation: Vi har flyttat till hus med stor trädgård och mycket växtlighet. Det är tredje sommaren vi bor här och det har varit kämpigt att hålla allt bevattnat, speciellt dessa torra somrar som vi har haft. Det skulle underlättat vår vardag till tusen!
 
Svar:
Var 3:e h.

Motivering:
Vi tänkte inte över det praktiska när vi gifte oss helt enkelt… Våra respektive familjer bor 120 mil ifrån varandra och vi mittemellan. Om somrarna är det antingen våra familjer eller våra växter och humlesurrande balkong som får lida för detta faktum. Med Greenline Ecoaqua skönjer vi en sommar med både mer grönt och mer familj!
 
GreenLine bevattningssystem anpassar efter vädret och vattnar lite och ofta.
Jag skulle bli så tacksam om jag vann detta bevattningssystem så jag kan få njuta av en prunkande trädgård att komma hem till och bara kunna njuta. Dessutom slippa besvära grannar om vattningshjälp då vi är på semester.
 
K
Var tredje timme.

Jag skulle ge bort det till sambon som helst gärna vill komma igång med trädgården och trädgårdslandet i det nya huset vi köpt (för ett år sedan), och förra sommaren gick åt till att 100% ta hand dom den nyfödda dottern
 
Kånka och bära, var tredje timme, skulle min kropp förtära!
 
Svar: var tredje timme

I påskhelgen har vi fått upp ganska mycket av växthuset och man kände redan när väggarna kom upp att det blev varmt. Någon form av automatisk bevattning kommer vara nödvändig om det ska bli något av odlingarna så att vinna detta hade varit perfekt :cool:!
Uppförande av ett växthus med påbörjade väggar i en trädgård med upphöjda odlingsbäddar och träd i bakgrunden.
 
Var 3:e timma vattnar systemet.

Jag vill så gärna odla och har försökt upprepade gånger, men det faller alltid på att jag antingen glömmer bort att vattna, eller måste resa bort. När allt vissnat går modet ur en och man vill aldrig odla igen... förrän nästa säsong.
Snälla hjälp mig! Ni är mitt sista hopp! (dramatisk musik)
 
Motivering:
Ska precis till att anlägga ett litet trädgårdsland och har en del jobb framför mig! Jord ska bytas, pallkragar ska placeras ut och fyllas och rötter i området ska bort.
Det vore underbart att när allt detta slit är utfört ha ett system som gör att man kan slippa bevattningen så att man helt enkelt får lite mindre jobb innan man får börja skörda det man sår.


Svar: Var 3e timme, med olika mängd vatten beroende på hur mycket pumpen har laddats upp.
 
Svar: Var tredje timma.
 
Var tredje timme.

Jag vill vinna för att överleva sommaren, min gravida sambo kommer slänga ut mig om jag bommar att vattna hennes odlingar!
 
  • Gilla
Len66
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.