A
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Denna var inte poppis igår, blockades från Facebook inom en kvart och från Youtube inom en timme efter publicering :rofl:
[media]Sanningen är inte elak, bara illa hörd :cool:
om Facebook och youtube har censur av sanningen för sig så stöder detta allt vad jag sagt i många år om amerikanska medier..
Och då även Bidens dumheter..
De blev av amerikanska myndigheter bortplockade direkt när skiten hamnade i fläkten.... Detta är illa.. om det dessutom sker i Sverige..
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
Åsa Lund
Filmen blockades efter massor med anmälningar. Man kan bara spekulera i politisk åskådning på de som anmälde. Sedan togs blockeringen bort efter ett tag, jag vet inte när
 
  • Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
A
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Filmen blockades efter massor med anmälningar. Man kan bara spekulera i politisk åskådning på de som anmälde. Sedan togs blockeringen bort efter ett tag, jag vet inte när
att ens youtube tillåter sådant är illa nog..
politiska åsikter ska inte få tysta det fria ordet.. Då är det som hos Putin..
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
Maskintok skrev:
att ens youtube tillåter sådant är illa nog..
politiska åsikter ska inte få tysta det fria ordet.. Då är det som hos Putin..
Elon Musk funderar väl på att starta en mediaplattform med fria ord hörde jag
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Denna var inte poppis igår, blockades från Facebook inom en kvart och från Youtube inom en timme efter publicering :rofl:
[media]Sanningen är inte elak, bara illa hörd :cool:
Den måste ha unblockats på Youtube för jag fick den i flödet runt 11 när jag vaknade igår.

Helt sjukt för övrigt hur miljötalibanerna ska få flrstöra miljön med de där fula vindkraftverken.
 
  • Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
Åsa Lund
Absolut, skrev att blockeringen var borta men att jag inte visste när den togs bort
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Har ett intresse från när jag var barn med plastmodeller och att måla dessa. När jag blir pensioner ska jag återuppta det, hoppas jag att jag kan nå denna nivå


 
  • Wow
Joacimz och 1 till
  • Laddar…
P
Maskintok skrev:
Hur gör ni och vad ser ni på?
Jag ser mycket lite på video. Det mesta är nog amerikanska pratshower som Stephen Colbert, Seth Meyers, Trevor Noah, Jimmy Kimmel och John Oliver. Alla finns på Youtube men inte hela shower.
Ibland tittar jag på bra musikframföranden. Gamla och nya musikvideos.
Det händer också, men mer sällan, att jag tittar på något på SVTPlay. Det varierar mycket vad det blir därifrån.
HBO Max har vi, men jag har inte fastnat för något där utom John Olivers show nån gång som man där kan se i sin helhet.

Jag läser hellre än tittar, tror jag. Vi kanske behöver en litteraturtipstråd (om det inte redan finns en)?
 
Blodsoppen
Tokslut Tokslut skrev:
Får väl tipsa om bästa serien jag sett på länge (med mitt dåliga minne )

[media]
Kollar första avsnittet av Halo nu, den verkar iaf. ~ok, skriver ju iofs. detta samtidigt så...

[media]
Tyckte två första avsnitten var bra. Sen spårade det ur. Ska inte avslöja nåt om du inte sett resten.
 
A
moonshiners.. (y)
 
  • Gilla
john68
  • Laddar…
skoge skoge skrev:
sitter och läser i allmänhet.
fastnade för något mycket intressant..
Där har jag blivit läsande en stund...

byggahus.se förtalar kunder och andra företag - Flashback Forum
[länk]

byggahus.se förtalar kunder och andra företag - Sidan 5 - Flashback Forum
[länk]
Intressant
 
  • Gilla
john68
  • Laddar…
Kul att Robot 57 blivit internationell kändis


Tråkiga är att många kallar den brittisk då RND är helsvensk :)
 
Ni som ev har amazon prime, vet ni var man kan hitta serierna som finns där?
Eller finns the curse of oak island där? (Ja jag vet att det är mest trams men jag gillar den serien iaf )
Forge in fire tittar jag också på, hittar inte var jag kan stream den
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.