Hej!
Vi har ett gammalt faktumkök, men jag vill se hur det ser ut m nya vita luckor, vill se bildprov på de luckor som Ikea säljer nu, är det någon som har? Med vänlig hälsning, Emma
 
Vad är det för luckor nu?
Ett alternativ är att lämna in de befintliga luckorna för ommålning.

Annars rekommenderar jag att du köper bara en ny lucka och en uppsättning gångjärn och provmonterar den. Passa på att mäta hålbilden i IKEAs utställningskök, så ni vet var hålen för de nya gångjärnen ska borras i de befintliga stommarna.
 
M magnu skrev:
Vad är det för luckor nu?
Ett alternativ är att lämna in de befintliga luckorna för ommålning.

Annars rekommenderar jag att du köper bara en ny lucka och en uppsättning gångjärn och provmonterar den. Passa på att mäta hålbilden i IKEAs utställningskök, så ni vet var hålen för de nya gångjärnen ska borras i de befintliga stommarna.
Tack, jo, jag hade gärna lämnat in och målat om dem för de är massiva ekluckor nu, problemet är att jag vill ha helt släta luckor och dessa har en ram…
 
Uppdatering om någon annan har nytta av det. Nu har vi beställt Epoq fr Elgiganten då dessa ska passa enligt dem. Deras billigaste Core. Det kändes trots allt som en relativt bra kvalitet på den faktiskt. Bättre än Ikeas. Första luckan på plats och den sitter bra, på diskmaskinen…
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.