EcoAqua vattnar växterna var 3:e timme.

Skulle underlätta att ta tillvara på vattnet i våra regntunnor. I dagsläget är det för enkelt att dra fram slangen och vattna istället för att springa med vattenkanna och dålig rygg.
 
Var 3:e timme

Hade varit perfekt för mig som oftast glömmer att vattna regelbundet, och det mesta dör av brist på vatten.
Häftigt med solenergi-teknik också.
 
T
Var 3:e timme.

Jag behöver detta system för jag dödar allt som växer. Antingen torkar det ut eller så dränker jag det :sweat:
 
Svar: Var tredje timma.

Planerar att skaffa ett växthus till min sambo när hon fyller år. Hade varit pricken över i:et att få ett automatisk vattensystem också!
 
Hej!

var tredje timme.

Då jag i huvudet ser mig själv om 10 år som Sara Bäckmo light men i realiteten inte kan så gräs i trädgården är jag i akut hjälp utav all hjälp man kan få!

Sedan att sommaren kommer bestå av att måla fasad och renovera alla fönster i vårt sekelskifteshus så kommer tiden minst sagt vara begränsad till trädgårdsskötsel.

Hade varit en ynnest att vinna men må bästa motivering vinna
 
Svar: var 3:e timme

Detta kunde rädda en del av vår trädgård i stan när vi bor ute vid sommarstugan under den varmaste sommarveckorna.
 
svar: anpassar bevattningen efter väderförhållande och säsong, var tredje timme.

Motivation:
Det verkar vara ett smart system som kommer gå utmärkt att använda i mitt växthus. Där finns redan en vattentunna men inget bevattningssystem. Provar gärna GreenLines miljösmarta droppbevattnings system.
För ett bra miljötänk, spar på el och vatten.
Mvh. Catarina Petersson
 
EcoAqua vattnar var 3e timme.

Med en 2åring och en 4 åring som har alldeles för mycket spring i benen har jag kommit till insikten att energin inte kommer räcka till att ta hand om båda barnen och upprätthålla mina ambitiösa odlingsplaner för trädgården (och vattna alla de många plantor jag drivit upp från frö). Ett automatiskt bevattningssystem skulle därför vara ett välkomnat tillskott till familjen för att säkerställa att knoddsen kan plocka hemodlade grönsaker och knipsa av alla blomknoppar precis som jag gjorde när jag växte upp. :)
 
Svar: Var tredje timme.
Motivering: Då frugan fyllt huset med förodling så kommer vi med all säkerhet spendera alla fina sommarkvällar med att kånka vatten.
Med ett bevattningssystem skulle vi få mer tid över till annat, till exempel våra tre barn och hund.
 
Svar: Var 3:e timme.

Motivering: Det skall vara enkelt att odla i sitt växthus!
 
Vart tredje timme

Verkar ju vara ett helt fantastiskt system att ha hemma för att rädda trädgården. Stor tomt som jag vill hugga in i med odlingar och fixa gräsmatta. Småbarn dock som äter upp tiden och jag kommer behöva ha hjälp i form av utrustning för att lyckas hålla allt vid liv☘️☀️
 
Var tredje timme.

Skulle vara perfekt för min farmor och farfar som inte orkar vattna i land och växthus längre. Som det är nu kommer det inte odlas något i år.
 
Svar : var tredje timme

Håller på att bygga växthus och eftersom budgeten fullständigt spricker vore det bra att vinna denna!
 
Var tredje timme.

Vi är borta två veckor varje sommar och kör Sverige runt för att träffa familj och vänner som bor långt borta och skulle jätte gärna komma hem till en grönskade trädgård istället för en öken.

vänligen
Alexander
 
Vad jag förstår så vattnar den lite och ofta. Detta är tredje året vi bor i vårt hus och där finns ett litet växthus. Det har fungerat bra med odlingen fram till midsommar sedan vissnar allt ner. Vi har fått höra att det vattnas för lite, det vattnas för mycket. Nu är vi villrådiga så detta hade nog varit vår räddning med bevattningssystem. Annars får det nog bli torghandel . Gert Andersson Harmonigatan 14 26135 Landskrona
0763937169
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.