Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Svar:
18 st högtryckstvättar i olika storleksklasser testades.
Vinner jag högtryckstvätten kommer det att bli en present till min far. Han är snål så in i bänken och tycker att det är mer värt att skrubba natursten för hand än att investera i en högtryckstvätt. Vad mycket tid han kommer få över till annat om han skulle få denna!
 
Det testades 18st.
Som småbarnsförälder med allt vad det innebär och en av oss som är föräldraledig så "får" jag inte lägga pengar på "onödiga saker" som min bättre hälft säger...
En vinst utav denna skulle underlätta vardagen för mig med bilar som skall tvättas, 100kvm trall som skall rengöras och mer därtill...
 
18 st testades !


QUOTE="Annelie Hultberg, post: 4706516, member: 169578"]Visa bilaga 601877

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.[/QUOTE]
 
18 st.

Vår gammal började dåna så att det hördes över hela grannskapet och trycket blev som i en trädgårdsslang så den fick åka till återvinningscentralen i höstas.
Skulle vara så bra om vi vann denna då vi har vi har stentrappor och stenplattor och mer ska det bli i vår.
Framförallt skulle det göra det lättare att spola rent vid bland annat garaget och källardörren där granskapets alla katter markerar "sitt" revir.
 
Svar: 18 stycken!

En bra slang är bra att ha, när en skitig bil ska bli ren. Då skulle denna högtryckstvätt passa perfekt

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
Min svarta katt är fortfarande min bästa vän, men kvast känns helt ute påsken 2022.

Svar: 18 st högtryckstvättar
 
Redigerat:
Svar: 18 st högtryckstvättar testades

Ja tack till detta kraftpaket och skinande rent överallt! :)
 
18 st var med i testet

Bil, cyklar, altan och husvagn behöver tvätt, med denna blir lätt.
Med en högtryckstvätt från Husqvarna får jag säkert hjälp av barna'

Glad påsk!
 
18 st testades!

Vi står utan högtryckstvätt sedan svågern råkade ta sönder vår när vi lånade ut den förra våren. Så för att slippa en släktfejd hade det varit underbart att vinna en!:D
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
18 st!
Vi har gammal gård med många svåråtkomliga märkliga utrymmen som man behöver kunna städa och hålla hygienskt, förutom de mer vanliga användningsområdena för högtryckstvätt med trallar, golv i grovutrymmen och maskiner. Denna fina högtryckstvätt behöver vi verkligen!
 
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Svar: 18st

Tittar på grannens gula högtryckstvätt och tänker att jag borde nog ha en jag också, fast orange kanske då. Plattor, trall etc behöver nog tvättas lite, och såklart spola av lera från cyklarna
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Svar: 18st

Tittar på grannens gula högtryckstvätt och tänker att jag borde nog ha en jag också, fast orange kanske då. Plattor, trall etc behöver nog tvättas lite, och såklart spola av lera från cyklarna
18St
jag blir den lyckligaste mäniska i hela världen
 
18 st testades

Jag skulle uppskatta en ny högtryckstvätt som skulle underlätta arbetet med bla huset under min fritid
 
18st
Nu ska bil, båt och trädgårdsplattorna äntligen bli rena för säsongen☀️
 
Tack alla tävlingsdeltagare för era svar och motiveringar! Veckans vinnare, som kommer få det rent och fint utanför huset, är @j.f.s med motiveringen "Hål på slangen, rost i kompressorn och inga tillbehör är hela längre. Har spanat mycket och varit nära att köpa ny men som så ofta måste annat prioriteras. Skulle verkligen behöva en ny och då gärna en kraftfull som denna så avloppet kan spolas då det nu börjat klucka betänkligt i vasken."
Du kan vara lugn, j.f.s, avloppet och annat som behöver högtryckstvättas kommer du kunna åtgärda med PW360.
 
  • Gilla
BastuBerra och 2 till
  • Laddar…
j.f.s
WOW :surprised:

Jag är i chock här. Tack så hemskt mycket. :heart:
Vilken otrolig start på påsken det blev! :love:
 
  • Gilla
Bältesclip och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.