Gaaaaaaa!!! Har alltid skrattat åt alla som tappar sin telefon och får sprickor i skärmen……F.n också!!!!!!!
 
  • Ledsen
  • Gilla
  • Haha
Patrik440 och 3 till
  • Laddar…
tommib
GAAAAAAHHHHHH!!!!!!

Den där känslan som infinner sig när man undrar om alla ens medarbetare är barn som inte förmår att förstå och inte läser handlingarna inför möten.

Var tvungen att ta en liten paus och såga upp lite plyfa för att lugna nerverna. Tur att det var ett teamsmöte, annars hade det blivit konstigt.
 
  • Haha
  • Gilla
Isakare och 8 till
  • Laddar…
Hehe, har du inget gips på jobbet du kan dremla upp? :D
 
Jag har alltid kompressorn och tillhörande bilningshammare stående vid skrivbordet på hemmakontoret så man snabbt kan avsluta ett meningslöst möte.
 
useless useless skrev:
Jag har alltid kompressorn och tillhörande bilningshammare stående vid skrivbordet på hemmakontoret så man snabbt kan avsluta ett meningslöst möte.
Blir inte din chef missnöjd med din konsumtion av laptops?

Trasig och demolerad laptop med krossad skärm och söndertangentbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Bart och 1 till
  • Laddar…
O Oaken skrev:
Gaaaaaaa!!! Har alltid skrattat åt alla som tappar sin telefon och får sprickor i skärmen……F.n också!!!!!!!
Gaaaaah!! Inte ofta man svarar sig själv!!! Men egentligen vill jag ha ett Antigaaaah!!!! Skärmen va inte spräckt!!! :) Det va bara att byta skyddsglaset!! :)
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
tommib tommib skrev:
GAAAAAAHHHHHH!!!!!!

Den där känslan som infinner sig när man undrar om alla ens medarbetare är barn som inte förmår att förstå och inte läser handlingarna inför möten.

Var tvungen att ta en liten paus och såga upp lite plyfa för att lugna nerverna. Tur att det var ett teamsmöte, annars hade det blivit konstigt.
Har man ett bra headset kan man nog klyva plyfa också ;)
 
Hjälp mig snälla nån, annars riskerar ett litet gaah att bli ett stort GAAAAAAAAAHHHH kl 3 inatt. Jag har sju brandvarnare hemma. En av dem har nu pipit totalt 2 ggr de senaste 3 dygnen. Jag har studerat alla sju och de blinkar en gång i minuten. Hur f*n vet jag vilken som varningspipit??! :mad: Kanske fel tråd, men nu var jag mest bara frustrerad! :seenoevil:
 
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Hjälp mig snälla nån, annars riskerar ett litet gaah att bli ett stort GAAAAAAAAAHHHH kl 3 inatt. Jag har sju brandvarnare hemma. En av dem har nu pipit totalt 2 ggr de senaste 3 dygnen. Jag har studerat alla sju och de blinkar en gång i minuten. Hur f*n vet jag vilken som varningspipit??! :mad: Kanske fel tråd, men nu var jag mest bara frustrerad! :seenoevil:
Byt i alla, annars får vi att gaaahhh från dig om några veckor igen.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Jag har inte 7 nya batterier just nu, och jag har nattgäster som jag vill kunna erbjudaTörnrosa-sömnen inatt. ;)
 
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Jag har inte 7 nya batterier just nu, och jag har nattgäster som jag vill kunna erbjudaTörnrosa-sömnen inatt. ;)
Mycket sprit istället?
 
  • Haha
  • Gilla
lordi och 2 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Hjälp mig snälla nån, annars riskerar ett litet gaah att bli ett stort GAAAAAAAAAHHHH kl 3 inatt. Jag har sju brandvarnare hemma. En av dem har nu pipit totalt 2 ggr de senaste 3 dygnen. Jag har studerat alla sju och de blinkar en gång i minuten. Hur f*n vet jag vilken som varningspipit??! :mad: Kanske fel tråd, men nu var jag mest bara frustrerad! :seenoevil:
Gaaaahhhh! Kanske en sån här innuti?
 
  • En liten spindel inne i en vit konstruktion med svarta signalikoner.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
GAAAAAHHH
När man planerat bränna årets vinstandel på en nostalgimoped och allt tillgängligt säljs innan man hinner få tummen ur.. :oops:
 
  • Gilla
  • Ledsen
Patrik440 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
FredrikR FredrikR skrev:
GAAAAAHHH
När man planerat bränna årets vinstandel på en nostalgimoped och allt tillgängligt säljs innan man hinner få tummen ur.. :oops:
Bli medlem i Blårök också då? ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.