Hej,

Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?: Jag fick det till 18st.

Jag har aldrig haft någon högtryckstvätt och skulle gärna vilja ha en för att tvätta min bil och en framtida cykel.
Jag bor i en lägenhet på 56kvm med min sambo och våran dotter. Jag har tillgång till ett varmgarage men jag kan inte tvätta där så jag brukar åka och tvätta min bil hos mina föräldrar. Vore kul att kunna åka till dom och tvätta av deras gamla bil och min egen med ordentliga grejer och slippa använda vattenslangen med dåligt tryck i.

Tack för en rolig sida!

Mvh Andreas
 
Svar: 18 stycken.

Motivering: Tror att mycket rengöring skulle gå mycket lättar med en högtryckstvätt och det skulle göra mig glad.

//Jan Dalevall
 
Svar: 18 st

Jag och gubben köpte hus i november och nu när snön har smält så märkte vi att vi har ju för tusan en mosskog på plattorna på både bak- och framsidan och runt hela huset! En högtryckstvätt skulle verkligen hjälpa oss i det här läget! Högtryckstvätten skulle verkligen få sig det ultimata testet och vore kul att ta före- och efterbilder att kunna dela med mig av.
 
  • Mossigt stenplattor på en bakgård, med och utan smältande snö, behöver högtryckstvätt.
Svar: 18st

Efter 2 år av renovering i vårt nya (gamla) hus är det dags att ta tag i utsidan. Här finns mängder att göra allt från varsam fasadtvätt på uthus, till lite tyngre jobb med stenmurar och stenplattor. Vi har balkonger, veranda, entréer vars golv försummats i åratal, sen har vi så klart bilen och alla cyklar! Att den kommer användas väl råder det helt enkelt ingen tvivel om!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
18 st min gamla är utsliten behöver en ny så jag kan tvätta mors stora mattor
 
Svar: 18st

Som nybliven husägare med två bilar och en mossig stenuppfart så hade en rejäl högtryckstvätt definitivt kommit till användning.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Svaret är 18 st tester på högtryckstvättar !

Eftersom min åldriga väl använda Husqvarna tvätt , har gett upp efter många års sprut .. så vore jag mycket glad, att få en ny som jag kan ha många år framöver ,,,Har varit mycket nöjd med min åldrade tvätt !!
 
Svar: 18st högtryckstvättar

Motivering: Som nybliven förstagångsförälder (med en till påväg) och husägare är det många inköp som ska göras. Vi bor lantligt med enskilt avlopp och allt som hör till det, så är en högtryckstvätt ett måste. Den kommer användas till allt från att rengöra altan, tvätta bilar till att ge möjlighet att lösa problem med avlopp…
 
Hej.

Motivering:
Vi har precis köpt hus och står inför den roliga delen med att nu skaffa alla verktyg och saker som man behöver för att sköta om ett sådant. Vem visste att man när man kommer från lägenhet helt plötsligt har ett ökat behov av saker såsom stegar, skruvdragare, spik och skruv och allt sådant. Och en högtryckstvätt också såklart! Men det blir många kostnader samtidigt. Så då måste man prioritera varvid kosmetiska saker som ren plattläggning dessvärre inte högprioriteras.
Att vinna denna lilla maskin skulle självklart hjälpa mig och sambon med att komma i ordning med huset; kunna tvätta av taket på uterummet, fräscha upp stenläggningen på baksidan och tvätta av trallen vilket skulle göra mycket för känslan att börja ordna med sitt eget hus!

Svar:
Det testades 18 st högtryckstvättar.
 
Hej,

Svar: 18 st

Motivering:
Så ledsen att jag inte läste testen innan jag köpte en gul K5 för några veckor sedan... Grymt besviken på den tyvärr!!!
 
18 st

Här finns det trall, plattor, bilar och övriga fordon som den skulle få jobba mycket med för att hålla allt i bra skick.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
18 stycken högtryckstvättar testades

Jag som alla andra har väl mer eller mindre bar argument för varför man skall utses som vinnare.
Mitt behov av högtryckstvätt är stort likaså är avsaknaden av min tidigare K5:a som någon ansåg sig ha mer rätt till än jag, fast den var inlåst i ett förråd. Nu när snart våren och "vårstädningen" nalkas kommer behovet av en högtryckstvätt för att tvätta all trall, iordingställa skrovet på båten som skulle ha gjorts i höstas, när man ändå är igång så varför inte tvätta husvagn, släpkärran och bilen. Listan kan göras längre, men jag tror ni fattar. ja vinner jag inte får jag väl försöka låna av granne eller släpa mig till någon affär som säljer sådana.
 
Svar: 18 st tvättar testades

Jag har sneglat på just denna Husqvarna högtryckstvätt en längre tid då de 2 tvättarna jag har hemma har lagt av.
Men ekonomin har inte riktigt tillåtit att investera i denna tvätt ännu.
Jag har tre bilar (min, frugans och bonusdotterns) att tvätta. Ett hus som snart ska målas (behöver tvättas), en terass som verkligen behöver en tvätt.
Allt tar sån jä_la tid med bara slang.
Så jag behöver verkligen en ny högtryckstvätt!
 
18st

Vore ett fantastiskt tillskott till den knappa maskinpark man har, har så mycket jag skulle behöva använda en högtryckstvätt till på huset men det blir aldrig av då jag inte äger någon själv. Tvätta fasad, tak, trappa, uppfart listan är lång till allt man vill göra.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Svar: 18 st testades.
Motivation: Jag gjorde något riktigt dumt. Jag gick och köpte en högtryckstvätt UTAN att läsa ert test. Och nu är jag ägare av en maskin som är alldeles för svag för att göra något av det jag vill. Tänk om jag kunde vinna en maskin som denna :thinking:

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.