Köpt beg.Ryobi robotgräsklippare. Gamla kunden vet ej hur han skall överlåta wifi .eller avinstallera sin. Har fåt alla koder maskin funkar men inte wifi som är upptagen.
 
  • Gilla
Fredrik Lirell
  • Laddar…
M Molle57 skrev:
Köpt beg.Ryobi robotgräsklippare. Gamla kunden vet ej hur han skall överlåta wifi .eller avinstallera sin. Har fåt alla koder maskin funkar men inte wifi som är upptagen.
Hej tack skall ringa förra ägaren. Har provat fsbriksåyerställningen inget skillnad. Roboten har hittat min wifi till maskinen men det går ej att få wifi i appen. Det är där som den säger att den är upptagen av annan. Igen skall återkomma till säljaren. Återkommer med resultat.
/_ Molle57
 
M Molle57 skrev:
Hej tack skall ringa förra ägaren. Har provat fsbriksåyerställningen inget skillnad. Roboten har hittat min wifi till maskinen men det går ej att få wifi i appen. Det är där som den säger att den är upptagen av annan. Igen skall återkomma till säljaren. Återkommer med resultat.
/_ Molle57
Hej Wifi har löst sig , ej Appen. Nu nya problem ladd stationen laddar bara 24v, kommer 42 volt in.
Kontroll mäter på läppen där klipparen ansluter, 24 V. endast. klipparen stod 24 timmar i stationen och jag blev misstänksam och kollade endast 24 Volt. Någon som haft detta problem ?
 
Soory glömde svaret på Wifi problemet, förra ägaren hade ej av installerat appen.
// Peter
 
  • Gilla
Jocke Best
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.