18 testades

har länge velat köpa en men måste prioritera
Renovering av hus och barnen
 
18st
Min gamla frös i vintras i mitt förråd.
Så paff man blev. Men nu håller jag tummarna på denna grymma får följa med mig hem .
 
18st
Motiveringen är ganska enkel, hade gärna velat byta ut min gamla budget tvätt som knappt funkar till en ny :D
 
18st
Har länge kollat på en högtryckstvätt men alltid varit tveksam på vilken. Dock är jag i stort behov då jag behöver tvätta huset efter alla svalor som bor i takfoten, tvätta altanen och spola av vår uppfart.
 
18st testades. Min motivering är att Allt behöver tvättas, men man njuter ju otroligt mycket av att få använda en sådan också, lite kul ovanpå detta. Katten tycker nog inte detsamma och håller sig förmodligen borta!
 
Svar 18st
motivering: När jag står med min slang och skvätter lite vatten på bilen tänker jag, fasen jag kanske skulle investera i en högtryckstvätt.
Den investeringen har dock aldrig blivit av i förmån till annat som behövs, hoppas på tur!
 
Svar: 18 st

Småbarnsfar och husägare med altaner, uppfarter, stenlagda gångar och bilar. Att hålla jämna steg med pensionerade grannar med mycket tid är inte helt enkelt. För att kunna stoltsera med en fin och ren tomt behövs denna högtryckstvätt!

PS. Klart en Huskvarna-bo ska ha en högtryckstvätt från Husqvarna. :)
 
Aldrig har vi mött något med bättre livslängd, en Husqvarna behöver väl aldrig bli slängd?
I en tid då vi ska tänka hållbart, bör man satsa på denna såklart.
Nyinflyttad i mitt lilla hus, skulle denna fått spola bort smuts och grus.
Min bil var vit en gång i tiden, högtryckstvätten kanske hjälper mig hitta till friden.
Min sommar skulle bli en fröjd, och min sambo blir säkert otroligt nöjd!

Ni har jämfört hela 18 kandidater, detta var dock en av dem ni ville tipsa era kamrater!
 
18 st.

Vill ha en eftersom grannen har en sån.
 
Svar:
18 st
Motiveringen:
Jag har bott nu i mitt hus i sju år och bara haft en svag gammal Kärcher k2 som knappt klarar av att användas som en sommardusch i värmen:).
Har i år letat som en tok efter en kvalitetsmaskin och har väl landat någonstans runt Kärcher k5-7 alternativt en mindre Kränzle.
Huskvarna hade jag inte alls med i beräkningen trots alla fina maskiner dom gör men det handlade mer om att jag inte hade alls koll så på att dom hade högtryckstvättar. Att ByggaHus ger maskinen goda ord hjälper såklart till.
Har massor av projekt som väntar på en ordentlig tvätt: altanen, mitt mossfyllda tak, asfalten som också har massor av mossa som kryper fram, vita väggarna på huset som skimrar grönt just nu. Ja mycket hjälp behövs!!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Svar 18st

Har alltid haft och gillat den gula, nu har jag gett den en sula.
Har läst tester om denna som är orange och nu vill jag ge den en chans till revansch.
 
18 stycken testades, 1 år utan vatten snart i vårt hus som vi renoverar men om ca 3 veckor ska det förhoppningsvis vara helt klart för att dras igång, hyr lägenhet under tiden och här får man inte ens tänka tanken att tvätta något på föreningens bekostnad
Bilarna kommer bli glada, ungarna kommer bli glada i sommar att slippa sjövatten i deras lilla pool
 
Svar: 18 st

jag skulle vilja ha denna högtryckstvätt så vi slipper hyra en maskin varje år för att tvätta altan/fasad och stensättning.
Har man en sån här hemma så kommer resultat bli mycket bättre pågrund av att man inte stressa igenom de!
 
Svar: 18st testades

Då vi äntligen blivit med hus som är från 51 finns det en del ställen som behöver tvättas av, vindskivor etc. Denna vore perfekt för det ändamålet, bonus är att jag skulle kunna tvätta av päronens tak på huset!
 
18 st!

Som nybliven husägare är det mycket att införskaffa, en atan som behöver kärlek, mossa mellan plattor och bil som får slita med skräp till tippen. Det är inte lätt, men mycket kan bli rätt med en livligt färgad högtryckstvätt


Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.