Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 845 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
 
Jaha, så blev det visst

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 286 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 985 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"

Lyckades på något sätt få alla rätt, helt osannolikt.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 008 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"


Ja jäklar, trodde inte jag skulle få så många rätt! Är sån där såpa och högtryckstvätt användare
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 478 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 179 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 041 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 742 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 727 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 479 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Sådärja. Jag visste att jag var bra på trallprat men inte så bra. wow
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 662 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 838 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.