Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Svar: 18st
Motivering: Grävde fram gamla trädgårdsplattor i höstas som gömt sig under gräs och mossa tänkte återanvända dem men de behöver en ordentli rengöring så högtryckstvätt skulle underlätta ordentligt.
 
18 st testades

har en gammal nilfisk där handtaget är sönder, så det hade inte varit fel med en ny
 
hela 18 stycken.


Har ett delvis stopp i ett avlopp som jag testade lösa med rensband, funkade inte. Så nästa steg är att testa med en högtryckstvätt, något som jag inte har och därför skulle denna passa perfekt.
 
18st testades.

Den hade kommit väl till användning för att göra rent stenplattorna i trädgården som varje år beläggs med mossa.
Även altandäcket skulle bog behöva en omgång.
 
18st testades och jag vill vinna för att jag inte har någon högtryckstvätt och behöver en snart, nu när man håller på stt bygga hus
 
18 st.
Har precis flyttat och fått en stor garageuppfart som behöver hållas ren.
 
18 st.
Har 200 m2 med cementplattor som tvättas varje vår.
har högtryckstvätt Kärcher, över 10 år gammal.
Kugghjulspumpen ger inte längre samma tryck, så det är rätt tid att förnya i år.
 
18 st testades, är i stort behov av en högtryckstvätt så att vinna en skulle inte sitta helt fel
 
18 högtryckstvättar testades och om jag vinner EM högtryckstvätt så blir nästa projekt att rent trädäcket i vårt nya hus.

Allt gott!
Filip Ståhlberg
 
Ni har testat 18 st olika högtryckstvättar, varav Husqvarna PW360 blev an av favoriterna.

Ifjol köpte vi en gård från 1890-talet som har 1970-fierats å ena sidan (boningshuset), och totalt ignorerats å andra sidan (uthusen). Om vi skulle vinna den här fina högtryckstvätten skulle den få jobba hårt med att tvätta matkällaren från 1800-talet, badrummet från det brandgula 1970-talet och allt däremellan. Måna minnen har med åren blivit mycket smuts, och det är lönlöst att försöka få bort den med trasa och svamp!
 
Svar: 18 st

Då jag ska börja bygga mitt första egna hus i maj hade en högtryckstvätt kommit väl till pass.
Tvätta fordon, maskiner m.m.
Hade varit ett fantastiskt första bidrag till min husdröm :)
 
Svar: 18st

Jag har gått och suktat efter just en Husqvarna i flera år faktiskt. Vi bor i villa men har ingen högtryckstvätt än. Jag har fått förlita mig på grannarnas barmhärtighet så fort bilen eller altanen behöver en tvätt. Det skulle var så skönt med en egen tvätt.
 
18st

En ny tvätt skulle faktiskt göra sin rätt. Fast visst i slangen jag har så kommer det en bra skvätt, men inte med Kärcher sprätt.
Ska även rengöra stenplattorna på uppfarten och då hade denna varit perfekt.
 
Svar: 18 stycken.

Motivering: Efter att ha slitit ut två gulsvarta högtryckstvättar på tre år är det dags för att byta märke. Skulle va roligt att se vad denna testvinnaren går för!
 
18 st testades. För det första passar orange utmärkt in i vårt Hollänska hushåll. Sedan behöver vi en bland annat för att spola av ungarna....och altanen, bilen, kanoten lastcykeln med mera!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.