Finns väl solpaneler och kylskåp nuförtiden.
 
S SiggeFyrst skrev:
Rörelser i backen samt dränering och inte minst: Du bör kunna plocka upp din box kontinuerligt för rengöring invändigt då det faller skräp i boxen med tiden och skapar växtlighet samt produkt som du stoppar ditt är ju full i partiklar redan från start.:geek:
Ser ingen större risk med någon av de punkterna :)
Om marken skulle röra sig så mycket att den knäcker kylboxen har jag inte tappar speciellt mycket pengar och risken för det anser jag liten.
Ser inte heller några konstigheter med att rengöra boxen, förhoppningsvis växer den inte fast så jag bara kan ta upp den ur hålet och göra rent den nu och då. Ser jag att den vill växa fast så skulle jag kunna testa att lägga in fiberduk och fibercement kanske. Blir som sagt ett kul test för att se vad som händer :)

raveper raveper skrev:
Finns väl solpaneler och kylskåp nuförtiden.
Jag har 2 st 100w paneler, de ska jag använda till att ladda verktyg när jag är där och snickrar och kanske ladda något batteri så jag kan ha nån lampa på kvällen.
12v kylbox har jag redan, men den låter rätt mycket så jag vill inte ha den nära där man sover och för att klara att den ska kunna gå även på natten så krävs ett rätt stort batteri.
Tycker dessutom att det blir ett mycket roligare test, billigt och förhoppningsvis rätt underhållsfritt :)
 
  • Gilla
Kalendern
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.