Person använder en Husqvarna PW360 högtryckstvätt för att rengöra gångstig.

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
_Emil__ och 6 till
  • Laddar…
Svar: 18st

Tittar på grannens gula högtryckstvätt och tänker att jag borde nog ha en jag också, fast orange kanske då. Plattor, trall etc behöver nog tvättas lite, och såklart spola av lera från cyklarna
 
18st högtryckstvättar testades.

Om jag vinner ska jag tvätta rent balkongen och plattorna fram till huset som en superhjälte inför mina barn. Säkrast att grannens katt håller sig borta.
 
Dannnnnnne
Svar 18st

Ångesten som uppstår när jag ser hur mina bilar ser ut bredvid grannens när han varit ut och kört rent sina med högtrycken tycker jag är en strålande motivering :crysmile:
 
!8 högtryckstvättar testades. Jag är pensionär (= fattig) som behöver tvätta mitt tak, som är belagt med tegelpannor, samt min fasad, inför en välbehövlig ommålning.
 
Svar: 18st

motivering: nu lär äntligen hösten snart är här är det dags att spola av algerna från våra 60kvm stenplattor. En högtryckstvätt skulle verkligen underlätta något som brukar ta timmar.
(vill inte ens tänka på tvätten av all trall)
 
Svar: 18 st högtryckstvätt
Alla som har en villa behöver en sådan här grej! Jag skulle rengöra marksten, altan, tak, tegelfasad, vindskivor...och mycket mer
 
Svar: 18st.

Efter att ha läst testet här på Byggahus har jag haft denna högtryckstvätt under prisbevakning under ett år men den vägrar gå ner i pris!

Anledningen är att min gamla högtryckstvätt gick sönder för något år sedan och plattor, trall och andra småprojekt växer runt huset.
 
18st var med i testet

Nybliven husägare som behöver en högtryckstvätt för att tvätta bilen, altanen, taket, cykeln osv..
 
18st var med i testet.

Motivering: Kommer i Juni äntligen få flytta till hus!
Att använda högtryck är utan tvekan ett av de stora nöjena med att bo i hus!
Man kan göra allt från att tvätta bilen, till göra rent altanen och att spola av uppfarten!
Dessutom är Orange utan tvekan min favoritfärg :)


/Jocce
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
18 st testade
Har ca 120 kvadrat altan som ska städas, bilar, mm. tänk vad tid man skulle få över att ägna familjen. Grillning sköna sommardagar utan stress. Idag får man skura med såpa släpa fram slangen med dåliga munstycke skura igen osv. medans dom andra sitter inne och äter kokt korv med bröd för att jag ska hålla på med rengöringem så länge. Nej detta skulle nog kunna göra mig till städmästare, grillkung och den stoltaste mannen på gatan. Grannar skulle flockas runt mig så fort jag tar fram min stolthet den orangea supertvätten.
 
18 st

Eftersom nedkomsten är planerad till slutet av maj har frun och jag nödgats konstatera att vi inte hinner ta hand om några odlingar i år, det blir nog tillräckligt med bebis att hantera, ja lite potatis får det väl bli men växthuset kommer att stå tomt och då passerat det ju förstås utmärkt att göra rent det, för första gången sen vi byggde det för snart 10 år sedan.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut en av vinnarna i vårt stora test av högtryckstvättar, en Husqvarna PW360. Den blev med sina goda egenskaper en av testpanelens favoriter. Nu kan den bli din!

Totalt värde: 3 500 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna högtryckstvätten, längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många högtryckstvättar testades i byggahus.se's stora test?

Svaret hittar du här: Test högtryckstvätt

Vinnaren utses torsdagen den 14 april.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Svar: 18st

Eftersom vår Nilfisk 140 som är ex antal år gammal börjar sjunga på sin sista visa och inte vill gå då och då så behövs en ersättare, vi har även en 100 m2 stor altan som är byggd 2008 av förra ägaren som är i behov av en tvätt så den nya högtryckstvätten kan få visa vad den går för
 
C
Svar: 18 stycken testades.

En högtryckstvätt är väl alla villaägares bästa vän och med vårens altantvätt i åtanke så har jag suktat efter en hela vintern så den skulle komma väl till pass.
 
Svar: 18 st

Jag ser fram emot att ge våra takpannor en andra chans. Men givet den gamla tvätt vi har är det inte mycket att hoppas på. Förhoppningen är istället att en testvinnare får visa vad den går för, och att ett takbyte kan vänta några år till.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.