Hej

Ska renovera verandan och byta räcken, trall med mera......det jag dock inte har fått igenom är min tanke på hur jag vill bygga om trappan upp. Måste få godkänt av "chefen":) innan jag kan dra igång tigersågen och slita bort allt gammalt.

Min tanke är att om någon kan hjälpa mig photoshoppa trappa lite så man kanske kan se hur det kan se ut ungefär så kanske jag lättare får igenom projektet:).

Det jag tänkte var att klä om den befintliga trappen MEN även dra trappsteg ut mot sidorna lite vinklat in mot huset(lika långt ut som verandan är bred)...om ni förstår..?!(den är den biten jag skulle vilja ha photoshoppad)....bifogar en bild....hoppas ngn är kunnig i photoshop....
tack på förhand
/
M
 
  • trappan.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det så här du menar?
 
  • trappförslag.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
jo precis så, fast ända ut till kanten:)....hur tror ni det skulle
bli?fult?snyggt?
/
M
 
Det blir något konstigt med den där trappan. Vad tror du om den här då?
 
  • trappförslag2.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
tur att det finns dom som kan photoshop:)!!!

Det tycker jag ser helt ok ut, känns som lite "mer" än bara en vanlig rak trappa...
eller vad tycker ni?
/
M
 
Personligen så gillade jag som det var från början bäst.
Med ett par snygga och lite större krukor på vardera sidan med blommor ev något uppstammat i. Så tycker jag att det är snyggaste alternativet.

Sedan så känns det mera som att du på sidan bara kliver ner i krukorna, det verkar inte vara någon "naturlig gång" på sidan, men jag kan ju ha fel.

Men slutligen så är det DU som ska gilla det, eller BOSSEN, lycka till!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.