Hej,

Säljer nu mitt Risco agility 3 larm, som har varit ett fantastiskt larm men nu är det dags att byta.

Larmet går att koppla till risco cloud, vilket gör att du kan larma på och av via app. Det går även att administrera användare mm via risco cloud på webben.

Har även med riscos externa trådlösa modul vilket gör att man kan koppla på fyra trådade sektioner, samt utgångar för att styra övriga komponenter, tex garageportar eller trådade sirener. I denna finns även en x10 port för styrning, men den har jag inte använt.

Ett mycket kompetent och säkert larm.

Innehåller följande:

1 st larmcentral med GSM/GPRS-modul och med backup-batteri
1 st Agility wireless I/0 & X10 expander
1 st manöverpanel
3 st rörelsedetektorer
6 st magnetdetektorer
2 st rfid taggar
1 st fjärrkontroll
1 st utomhussiren
1 st inomhussiren

Det mesta är i fint skick, här kommer de skavanker som finns:

Ett fäste till en magnetkontakt har tappat krokarna som håller den på plats, men går att hänga upp genom de skruvarna fästet sitter i väggen på.

Manöverpanelen: fyra millimetrar (pyttesmå insekter) har lyckats ta sig in bakom glaset på displayen, stör inte men om man inte vet kan man nog misstänka döda pixlar.

Nypris var ca 13000 kr.

Kom gärna med prisidé eller bud, svårt att sätta ett pris på detta. Säljes helst i paket men hör av er om ni vill köpa delar med.

Har även två brandvarnare, dessa kan säljas för 400 kr/st
 
  • Risco Agility 3 larmsystem med komponenter och manualer utspridda på ett trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Gilla
bygggaren
  • Laddar…
Hej, finns larmet kvar?
 
S Sticky skrev:
Hej,

Säljer nu mitt Risco agility 3 larm, som har varit ett fantastiskt larm men nu är det dags att byta.

Larmet går att koppla till risco cloud, vilket gör att du kan larma på och av via app. Det går även att administrera användare mm via risco cloud på webben.

Har även med riscos externa trådlösa modul vilket gör att man kan koppla på fyra trådade sektioner, samt utgångar för att styra övriga komponenter, tex garageportar eller trådade sirener. I denna finns även en x10 port för styrning, men den har jag inte använt.

Ett mycket kompetent och säkert larm.

Innehåller följande:

1 st larmcentral med GSM/GPRS-modul och med backup-batteri
1 st Agility wireless I/0 & X10 expander
1 st manöverpanel
3 st rörelsedetektorer
6 st magnetdetektorer
2 st rfid taggar
1 st fjärrkontroll
1 st utomhussiren
1 st inomhussiren

Det mesta är i fint skick, här kommer de skavanker som finns:

Ett fäste till en magnetkontakt har tappat krokarna som håller den på plats, men går att hänga upp genom de skruvarna fästet sitter i väggen på.

Manöverpanelen: fyra millimetrar (pyttesmå insekter) har lyckats ta sig in bakom glaset på displayen, stör inte men om man inte vet kan man nog misstänka döda pixlar.

Nypris var ca 13000 kr.

Kom gärna med prisidé eller bud, svårt att sätta ett pris på detta. Säljes helst i paket men hör av er om ni vill köpa delar med.

Har även två brandvarnare, dessa kan säljas för 400 kr/st
Hej!
Har du kvar någon fungerande Risco brandvarnare till mitt agility 3 system?
Vänligen Bo
 
B Bolak skrev:
Hej!
Har du kvar någon fungerande Risco brandvarnare till mitt agility 3 system?
Vänligen Bo
Hej, nej tyvärr. Bara några få magnetkontakter kvar, allt annat är sålt.
 
Jag är intresserad av magnetkontakterna. Hur många och vilket pris?
 
E e skrev:
Jag är intresserad av magnetkontakterna. Hur många och vilket pris?
Hej, jag har tre st magnetkontakter kvar, när jag sålde på blocket så tog jag 200:- styck, köper du alla tre kan jag släppa dem för 500:- exkl ev fraktkostnad.
 
B
Har du något kvar?
 
B byron v2 skrev:
Har du något kvar?
Tre st magnetkontakter är kvar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.