Medlet skall hålla alger och annan påväxt borta i upp till 4 år och det ska verkligen bli skönt att bara koppla av och ha ren och fräsch fasad/terassgolv under så lång tid!
 
4 år. Vore intressant att prova då tidigare försök med liknande produkter inte ens hållt ett (1) år.
 
Vad jag kunnat se det till så håller det upp till 4år, det skulle vara otroligt då jag nu köpt ett hus som blivit angripen på sina ställen då marken är rätt fuktig här, tänkte tvätta då det är en del och senare dränera om runt huset!
 
4 år.
Har fasadmedel hemma som gått ur datum, tar emot att använda det När jag köpte det efter jag slog upp vad den innehöll. Hoppas på en finare produkt, för behovet runt om Huset kvarstår!
 
Upp till fyra år.

köpt hus som är byggt 64, när vi flyttade in stod det barrväxter längs alla väggar och på köpet klätterväxter. Vi rensade bort och nu står vi med ett grått, svart, vitt och grönaktigt hus

(behöver man bygglov för sådan färgförändring? :crysmile:)
 
Det håller i 4 år! Önskar mig ett sådant för att få bort alger! Mikael Lundquist Stavhoppsvägen 4, 564 34 Bankeryd. 0767-625929
 
Skyddar upp till 4år.
Köpt äldre hus som är i behov av att få bort påväxt vilket vore perfekt att få vinna Greenlines angivna produkt. Lasse
 
MotAlg skyddar upp till fyra(4) år mot ny påväxt! :love:

Skulle vara grymt smidigt att slippa behöva skura altan och baksidan av huset i några år. Det tar styggt på kroppen i vår ålder och blir så mycket trevligare när vi bjuder in grannarna till den årliga grannskap-festen. :cool:

Tack för engagemang och tävlingar för medlemmarna! :heart:
 
Upp till 4 år.

Jag skrubbar hela träfasaden varje år och det sliter på en gammal kropp. Underbart om man kunde slippa det. Grön fasad ser för j-t ut!
 
Maria T
Skyddet räcker upp till 4 år.

Då vi har en vitmålad farstukvist i norrläge skulle vinsten av detta MotAlg-medel göra rengöringen så mycket enklare och den vunna tiden kunde jag ägna mig åt att ta bort mossa från trädgårdsplattorna t ex.
 
Grattis alla vinnare! (y)
 
  • Gilla
TheGrayLady och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.