T
Dags för inköp av grovdammsugare då den andra gått ur världen.
Har kollat på Nilfisk Multi II 30 T VSC Inox.
Vad tror ni om den? Finns det någon bättre i samma prisklass?

Den ska främst användas till att städa ur garaget samt förrådet. Blir nog lite smågrus, löv, sågspån och liknande saker som kommer sugas upp.
 
Efter att ha tagit livet av två stycken nilfisk så blev jag grinig och köpte en på biltema, den har levererat klart över förväntan och verkar palla med både väggslip och sågar kopplade till den.
Dessutom är inte påsarna särskilt dyra
 
Jag har Nilfisk Multi II 30 T VSC Inox och är väldigt nöjd. Ett stort plus för den långa slangen. Skulle aldrig köpa en med kortare slang nu när jag haft denna.
 
  • Gilla
Tovin
  • Laddar…
T
H hans.p skrev:
Jag har Nilfisk Multi II 30 T VSC Inox och är väldigt nöjd. Ett stort plus för den långa slangen. Skulle aldrig köpa en med kortare slang nu när jag haft denna.
Vart köper du påsar till den? Går den att köra utan påsar?
 
T Ejmelie skrev:
Vart köper du påsar till den? Går den att köra utan påsar?
Sist köpte jag påsar på Bauhaus. Det går bra att köra utan påse och man har aldrig påse i om man ska suga vatten. Jag kör vanligtvis med påse då jag nästan alltid suger sågspån eller grus.
 
  • Gilla
Tovin
  • Laddar…
G
Köpte också på Bauhaus. Min är inte Inox modellen, skillnad är att det inte går att reglera motorn och att höljet är i plast. Läste att ett vanligt fel på Inox va just motorregleringen.
 
T
zarkov zarkov skrev:
Skynda dig att köpa den sista hos Classe, 20% klubbrabatt så priset landar på 1359

[länk]
Den hann ta slut. Men Classe lovade mig rabattpriset så dom lade en beställning åt mig. Så jag får den till klubbpris sen när den kommer in igen (y)
 
  • Gilla
JFrisk
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.