J
P Pettttter skrev:
Trodde du lovade att inte svara mer i tråden? :) Har inte bett om upprepning av dina killgissningar utan frågar alltså efter faktiska erfarenheter med detta och liknande lås.
Du vet att killen du dissade är forumets låsguru? Det han inte vet om lås är inte värt att veta. Hade jag varit du hade jag pyst iväg med svansen mellan benen...
 
  • Gilla
richardtenggren och 2 till
  • Laddar…
J Jocke Best skrev:
Du vet att killen du dissade är forumets låsguru? Det han inte vet om lås är inte värt att veta. Hade jag varit du hade jag pyst iväg med svansen mellan benen...
Haha jag vet att han är gammal i gamet ja. Hade föredragit tips från hans unga lärling i detta fallet. Nån som jobbar mer med telefonen än med skruvmejsel.

Kan vi inte helt enkelt säga att du är jag så att du pyser....
 
  • Arg
ClasseClas
  • Laddar…
J
P Pettttter skrev:
Haha jag vet att han är gammal i gamet ja. Hade föredragit tips från hans unga lärling i detta fallet. Nån som jobbar mer med telefonen än med skruvmejsel.

Kan vi inte helt enkelt säga att du är jag så att du pyser....
Det är inte jag som beter mig illa. Själv har jag ett smart lås jag modifierat till både home assistant och nfc men pyser iväg innan jag svarar mer. Lycka till på ex familjeliv.
 
  • Gilla
ClasseClas och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
P Pettttter skrev:
Du har inte en ny IPhone/Samsung/Huawei med fingeravtrycksläsare? :)
Inte du heller? Jag har hunnit med 3 generationer iPhones utan fingeravtrycksläsare, då de senaste har haft ansiktsigenkänning ;)

Varför inte köpa ett motorlås och ett passagesystem som de @123abc pratade om i sitt första inlägg? Då har du oändliga möjligheter till upplåsning också, istället för någon lågprisprodukt? ;)
 
J Jocke Best skrev:
Det är inte jag som beter mig illa. Själv har jag ett smart lås jag modifierat till både home assistant och nfc men pyser iväg innan jag svarar mer. Lycka till på ex familjeliv.
Med tanke på att du nu skrivit två inlägg i en tråd som inte har något med tråden att göra så skulle jag säga att du beter dig riktigt störigt, och när du ber mig pysa iväg så beter du dig också illa. Home Assistant har jag inget intresse av. NFC ser jag verkligen ingen poäng med.
 
  • Gilla
Jocke Best
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.