Har googlat runt efter omdöme på Emma madrasser.
De flesta skriver bra betyg.

Vad tycker ni som har den här? Och hur länge har ni haft madrassen (vilken sort har ni)?

Har just nu en säng från Trademax, bäddmadrass från Jysk (wellpure) men den tyckte jag var bra i början men nu är den sne och jag får ont i ryggen av den, då är den vänd emellanåt och bara ca 2 år gammal.

Vi har funderat på Emma original madrass och ha våran stomme kvar...
 
  • Gilla
LinnG
  • Laddar…
Jag har köpt en Emma bäddmadrass (letade efter en så tunn som möjligt). Jag är mycket nöjd, I synnerhet med tanke på priset.
 
Nyfniken Nyfniken skrev:
Jag har köpt en Emma bäddmadrass (letade efter en så tunn som möjligt). Jag är mycket nöjd, I synnerhet med tanke på priset.
Hur länge har du haft den då? (De flesta omdömen jag löst så har de bara haft madrassen i typ 3 veckor)
 
B
Barnen har varsin bäddmadrass från Emma madrass. Bra känsla och kvalité. Har haft i något år ungefär. Ser och känns fortfarande som nya.

Vi har nån superdyr madrass från jensen, som är nästan lika bra känsla i (med avsett dyrare).

Däremot så verkar de köra nån slags konstantrea. Som alltid går lite upp och ner. Så det kan vara värt att vänta några vecker om det inte är typ 40% rabatt när du ska beställa.
 
R Raggarn84 skrev:
Hur länge har du haft den då? (De flesta omdömen jag löst så har de bara haft madrassen i typ 3 veckor)
Det kan nog vara något halvår.
 
Har haft min emma madrass i ca 6 månader och är mycket nöjd!
 
L Lbg83 skrev:
Har haft min emma madrass i ca 6 månader och är mycket nöjd!
Gott.
Vi beställde en igår då våran gamla snart brakar ihop.
Den madrassen vi har nu är köpte på Trademax, aldrig mer (den är typ 4år), först blev bäddmadrassen skrot, nu vanliga madrassen...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.