Hej!

Jag har vid något tillfälle använt min dotters dator när jag varit in på sidan. Tyvärr ligger det nu en förbannelse över den. Era utskick går tyvärr även in på hennes dator, förutom min

Hur kan jag hjälpa henne så hon slipper alla era mejl?

Beemaster
 
Fairlane
Menar du verkligen mail här eller något annat?
Mail går till en viss mailadress och har du installerat ett mailprogram på dotterns dator borde hon få alla dina mail, inte bara de från ByggaHus.
 
richardtenggren
Jag gissar att hen är inloggad och tillåtit notiser i webbläsaren?
 
  • Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
Börja med att logga ut.
 
  • Gilla
TRJBerg och 3 till
  • Laddar…
Hjärtligt tack!

Nu lyckades vi bli av med eländet. Dottern är lycklig igen.

Själv är jag nöjd med Bygga hus. Ger mig många tips om det mesta.

Beemaster
 
  • Gilla
Kurtivan och 1 till
  • Laddar…
Vad var lösningen då?
 
Det var inlägg #4 från RoAd.
 
Ok. Så du har stängt av alla notifikationer för din dotter, men är fortfarande inloggad på Byggahus.se på hennes dator?
 
  • Gilla
Demmpa
  • Laddar…
B Beemaster skrev:
Det var inlägg #4 från RoAd.
Om du bara har stängt av notifikationerna från dotterns dator så kan din dotter göra inlägg i ditt namn här på forumet samt ändra i din profil.
 
Demmpa Demmpa skrev:
Om du bara har stängt av notifikationerna från dotterns dator så kan din dotter göra inlägg i ditt namn här på forumet samt ändra i din profil.
Min dotter är drygt 40 år, och har inget intresse av Byggahus, så jag är inte orolig.
 
B Beemaster skrev:
Min dotter är drygt 40 år, och har inget intresse av Byggahus, så jag är inte orolig.
Om hon är intresserad av Byggahus eller inte har inte med risken att vara inloggad på hennes dator att göra, men du känner din dotter bäst själv (y)
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.