Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 278 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
ralvejd
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 331 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 393 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 288 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 424 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"

Normalt sett brukar jag ju landa på undre halvan i quize resultatet. Garage bygge kanske är något jag förstår dags för ett nytt projekt kanske.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 250 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 584 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 467 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 284 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 550 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"

föll på attefallshus frågan... nästan så man får börja gå ut och gräva grund ^^
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 553 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 783 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick alla rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
E
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 179 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"

Kan inte ett sk*t om att bygga garage, men nu är jag tydligen kvalificerad. Bra test! Ska starta firma och börja direkt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.