Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 52 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 34 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 122 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 124 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Kramla
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 148 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 158 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 211 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 236 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Hus tomte
Jag fick 1/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"

fan ja försökte få allt fel men missa sista frågan

hjärnan funka men inte fingret
 
wildeside
"Hur påverkas en elbils räckvidd av att stå i ett uppvärmt garage vid kallt väder, jämfört med att stå ute i kylan?"
Vad det nu har att göra med om jag kan eller inte kan bygga ett garage.
 
E
Räckvidden påverkas väl bara om bilen står utan att laddas? Vid laddning tempereras batteriet.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 114 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga garage?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.