Ja, endera är det fel på mig eller teven, jag såg kvällens Antikrunda redan förra torsdagen... Man blir ju orolig...
 
BirgitS BirgitS skrev:
Enligt SVT Play ska det vara från Gävle idag: [länk]
Hursomhelst så visar min TV samma Antikrunda som förra torsdagen. Har TV via Telia om det har någon betydelse. Finns det några som just nu ser Antikrundan på ettan men ser ett färskt program?
 
Även här är det från Håbo ikväll. Marksänd tv i Skåne.. vill även påstå att de har visat avsnittet från Ystad par torsdagar i februari. Mycket förvirrande...
 
Samma på SVT play
 
  • Wow
Kurtivan
  • Laddar…
Jag såg det nyss via antennen.,Håbo.,I slutet stod det att man redan nu kan se nästa avsnitt på SVT play. Kan det vara det som är förvirringen?
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag såg det nyss via antennen.,Håbo.,I slutet stod det att man redan nu kan se nästa avsnitt på SVT play. Kan det vara det som är förvirringen?
Vet inte riktigt vad du menar, samma program sändes förra veckan.
 

Bästa svaret

K Kurtivan skrev:
Vet inte riktigt vad du menar, samma program sändes förra veckan.
Ja redan förra vecka kunde du se denna veckas avsnitt,(Håbo) på play. Och den här veckan kan jag se nästa vecka (Gävle).

Hur tittade du via Telia, direktsänt eller play?
 
  • Gilla
Kurtivan
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ja redan förra vecka kunde du se denna veckas avsnitt,(Håbo) på play. Och den här veckan kan jag se nästa vecka (Gävle).

Hur tittade du via Telia, direktsänt eller play?
Hm... jag gör lite olika, tänk om jag såg denna veckas på play förra veckan? Det vore ju en naturlig förklaring :)
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
K Kurtivan skrev:
Hm... jag gör lite olika, tänk om jag såg denna veckas på play förra veckan? Det vore ju en naturlig förklaring :)
haha, precis så var det för mig för ett par veckor sedan - såg vad jag trodde var veckans avsnitt på SVT play, veckan därpå kollade jag på linjärteve och trodde att SVT hade klantat till det :)
 
  • Gilla
Kurtivan och 1 till
  • Laddar…
Aha, det är så ni menar. Jag det är ju vanligt idag för TV-program att nästkommande och ibland flera avsnitt läggs ut före det sänds enligt vanlig TV-tablå.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.