Hej!

Vi håller på att bygga ny tvättstuga och har sett både på IKEA och Epoq. Det lutar mot IKEA men jag ser samtidigt att EPOQ har en del smart inredning till lådor och skåp, tex utdragbar tvättkorg och utdragbar styrkbräda samt trådkorgar som ser betydligt mer praktiska ut än IKEAS.

Är det någon som vet om dessa komponenter enkelt kan monteras i IKEAS Metod-stommar?
 
N nytthus2022 skrev:
Hej!

Vi håller på att bygga ny tvättstuga och har sett både på IKEA och Epoq. Det lutar mot IKEA men jag ser samtidigt att EPOQ har en del smart inredning till lådor och skåp, tex utdragbar tvättkorg och utdragbar styrkbräda samt trådkorgar som ser betydligt mer praktiska ut än IKEAS.

Är det någon som vet om dessa komponenter enkelt kan monteras i IKEAS Metod-stommar?
Såg nånstans att de utdragbara tvättkorgarna passar i Ikea metod
 
N nytthus2022 skrev:
Hej!

Vi håller på att bygga ny tvättstuga och har sett både på IKEA och Epoq. Det lutar mot IKEA men jag ser samtidigt att EPOQ har en del smart inredning till lådor och skåp, tex utdragbar tvättkorg och utdragbar styrkbräda samt trådkorgar som ser betydligt mer praktiska ut än IKEAS.

Är det någon som vet om dessa komponenter enkelt kan monteras i IKEAS Metod-stommar?

Hej.
Kom du fram till om det passade med epoq tvättkorg i Ikeas stommar? Hade vart sugen på denna lösning enligt bild :)
 
  • Köksinteriör med vita skåp, marmorbänkskiva, röda blommor i vas, och öppen tom ståltrådskorg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.