Hej!
Vi bygger uterum och tänker oss att ha liggande vit väggpanel på husväggen. Någon som gjort liknande och kan tipsa om märke och modell.

/Maria
 
Jag personligen tycker 22x145mm "Z" panel enkelfas är snygg, värd att ta en titt på! Vi jobbar rätt mycket med den, ingen kund som haft andra förslag än så länge ‍♀️
 
M MattEri skrev:
Jag personligen tycker 22x145mm "Z" panel enkelfas är snygg, värd att ta en titt på! Vi jobbar rätt mycket med den, ingen kund som haft andra förslag än så länge ‍♀️

M MattEri skrev:
Jag personligen tycker 22x145mm "Z" panel enkelfas är snygg, värd att ta en titt på! Vi jobbar rätt mycket med den, ingen kund som haft andra förslag än så länge ‍♀️
Vi tänker oss något lite nättare.... Men tack för svar!
 
samma paneltyp men 22x120?

Annars är det bara att söka på panel och moelven eller panel och södra och börja sålla. Åk sedan till någon bygghandel som har stor sortering och köp några av varje och testa hur det ser ut när de sitter på väggen. Det går också att ha två bredder av samma typ eller två olika typer i samma bredd t ex som en fris.
 
  • Gilla
Jmaz
  • Laddar…
B
Jag håller på med liknade grej. Jag sätter helt annan panel i uterummet än övrig panel på huset. Mest för att bryta av lite samt få lite "inomhus känsla". Alltså följer jag inte heller husets färg utan målar vitt i uterummet. Sätter liggandes pärlspont

Har stående lockpanel på övriga huset skall tilläggas =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.