Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 539 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 230 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
E
Bjor Bjor skrev:
Bra för att vara helt ointresserad av modern ventilation. Ventilation ska fungera även utan ström.
Har du mycket annat som fungerar utan ström?
 
E Emil_K skrev:
Har du mycket annat som fungerar utan ström?
Ungefär allt som är nödvändigt. Belysning, värme, matlagning, vatten, tvätt, förvaring av mat förutom frysvaror.
 
  • Gilla
Emil_K
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 373 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är rätt bra med tanke på att jag var tvungen att gissa påi princip alla frågor i quizet "Kan du ventilera huset?"

Jag vet fortfarande inte vad FTX är för system och hur det fungerar. Och vad är en plattvärmeväxlare? Och så vidare. Men vissa frågor som att en underdimensionerad enhet ger buller kan man ju misstänka...
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 664 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 672 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 895 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 895 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 090 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
(y)(y)
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 093 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 108 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.