Måste bara få berätta att jag idag handlade på en ÖB här i Stockholm och hittade billigt slippapper i mitt tycke - nu riskerar jag kanske att få påhopp men i jmf med lokala Jula och Classe så har jag inte hittat billigare :D

Jag gick in mest på chans för att se om det fanns 75x533 slippapper till min B&D. Det fanns det mycket riktigt, 5 st slippapper Besttools för en resonabelt pris av 45 sek.

Jag köpte korn 80 och 120 till mitt lilla projekt att slipa och olja in mina kafestolar och tillhörande bord. Helgen är således räddad.:)
 
Biltema har oxå den storleken på slipband (för de är väl till en bandslipmaskin?), 19.90 kr per 5-pack, grovlekar K60-K240 - och riktigt hygglig kvalitet dessutom. Har förbrukat ett antal av dessa på ett innertak av råsågade plank.
 
Japp det är till en bandslip, det glömde jag visst att skriva.

Ännu billigare och om det är bra kvalitet dessutom på slippappren på Biltema :)

Nu är det inte värt pengarna att åka till södra delarna av Stockholm för mig och köpa enbart slippapper, har cirka 3 km till en lokal ÖB affär som jag dessutom jobbar brevid så det är lätt att förirra sig in där :D
 
Apropå ingenting så irriterar jag mig också på att det finns hela 2Biltema affärer söder om Stockholm men ingen i Norra Stockholm. Ingen Silvan heller i Norra Stockholm.
 
Martin_Blomberg skrev:
Ingen Silvan heller i Norra Stockholm.
Det ska du inte vara ledsen för... men synd att inte Biltema velat sprida sig lite mer.
 
snartöppnar biltema här i luleå:)
å de är ju norr om sthlm;)
 
Biltema öppnar i kungsängen under 2008 :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.