Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 128 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
FredrikR FredrikR skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 128 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
Hej.
Vad tycker du vad jag skall göra ?
Jag har en sommarstuga som det dryper fukt på alla rutor när vi sover över där.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 494 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"

Rätt så nöjd ändå med resultatet. :)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
harry73
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 273 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
Det var ju inte så svårt :D
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 072 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 476 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 131 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 737 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 786 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 732 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"

Bra för att vara helt ointresserad av modern ventilation. Ventilation ska fungera även utan ström.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 070 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 487 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.