Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 069 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 674 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 714 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
:cool:Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 717 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 847 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 184 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 885 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
A
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 967 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
kulle
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 998 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
J
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 029 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
:p
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 285 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"

tjoho
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 357 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
I got 9/10 right, which is better than 2,413 other people who have done the quiz " Can you change pipes? "

That''s what happens when a dental technician buys 2 houses with water damage from frozen pipes...
 
  • Skadat kopparrör med spricka och vattenskador i en husgrunds miljö
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.