Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 945 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 945 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 947 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
A
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 525 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 981 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 989 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 040 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Mikael_L
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 042 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Tja, det vore illa om det blev sämre, med tanke på ... ;)

Men fråga 9 och 10 var slamkrypare helt klart.
Dvs inte helt korrekta vad gäller frågan samt svarsalternativen ... ;)

edit:
Hehe, insåg nu att det var en gammal quiz, som bara plötsligt dök upp i mitt "flöde".
Nåja ... :oops:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 042 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Det var ju lätt! Borde varafler som får ALLA rätt
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 045 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Lättast hitils
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 056 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Maria T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 070 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Har lärt mig svaret på åtminstone tre av frågorna här på Byggahus.se !
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 077 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 598 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 105 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.