Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 246 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 360 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som någonsin har gjort quizet "Kan du byta rör?" eller liknande quiz.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 401 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Tur man pluggar till elektriker, för kröka rör ska man nog ge fan i :crysmile::seenoevil:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 424 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 471 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
D Daniel 109 skrev:
Backventiler har inget med kulventiler att göra, även om de han ha en kula.
Golvbrunnar har alltid ett vattenlås.
Så sant, tänk om man vill ha en backventil och går och köper en kulventil...
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 670 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 679 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 807 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 815 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 837 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 644 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.