Hej!

Var på en visning tidigare i år, i lägenheten fanns ett badkar som jag verkligen vill hitta för att köpa. Jag har googlat i timmar- hittar inget ens i närheten.

Det jag gillar: storleken, formen och att det är i metall men har en träinfattning. Om någon vet var detta eller liknande finns att köpa tar jag tacksamt emot tips :)

Metallbadkar med träinfattning i modernt badrum med mörka klinkers och dusch.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder




tack på förhand!
 

Bästa svaret

Ett sittbadkar, kanske ett som är beställt ,hittar bara i gjutgods och plåt , finns ett lika men i plåt och emalj Badkar Gustavsberg 1051, i övrigt så prata med dom som säljer sittbadkar.
 
BirgitS
Det ser ut som att träet är fuktskadat i skarvarna mellan planken med tanke på att det har mörknat där.
 
Fråga mäklaren om du kan få säljarnas nummer om du inte kan googla fram det själv. De flesta har inget emot att tipsa ifall någon ringer och berömmer deras smak och inredning.
 
Ser ju mer ut som det är tillverkat för kund. Finns ju en del företag som gör diskbänkar på mått. De kan säkert göra en sån där balja med avlopp och sen en snickare som gör resten. Eller snickare och snickare, en normalhändig individ får nog till det där också.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.