Hej!

Mitt namn är Sanna och jag pluggar till civilingenjör inom teknisk design vid Luleå tekniska universitet och jag arbetar just nu med mitt examensarbete. Jag håller på att förbättra ett befintligt onlineverktg för användare där de kan bygga sitt eget hus online. Vad som menas med onlineverktyg är sådana verktyg där användaren kan välja exteriör, interiör etc., för att personifiera sitt eget hus och sedan köpa av en hustillverkare.

Jag skulle uppskatta om ni vill delta i min enkät, svaren är anonyma!

Enkät: https://forms.gle/QmoGfeuZTGBakgHo8
 
Hemmakatten
Får inte upp enkäten.
 
BirgitS
Hemmakatten Hemmakatten skrev:
Får inte upp enkäten.
Går bra för mig nu i alla fall.
 
  • Gilla
sannaswen
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Går bra för mig nu i alla fall.
För mig också :)
 
  • Gilla
sannaswen
  • Laddar…
I all välmening. Kolla med din handledare hur enkäten är utformad. Du har nästan uteslutande öppna frågor vilket blir föremål för kvalitativ analys, det är ett ovanligt sätt att arbeta med enkäter och du får ett fattigt material om det är kvalitativa data du är ute efter.
 
Hemmakatten Hemmakatten skrev:
Får inte upp enkäten.
Okej vad konstigt, har testat länken och den borde fungera.
 
H Harald Blåtumme skrev:
I all välmening. Kolla med din handledare hur enkäten är utformad. Du har nästan uteslutande öppna frågor vilket blir föremål för kvalitativ analys, det är ett ovanligt sätt att arbeta med enkäter och du får ett fattigt material om det är kvalitativa data du är ute efter.
Tack för feedback, men jag tror du blandar ihop kvantitativ och kvalitativ data. Jag vill ha öppna frågor för att få kvalitativ data, inte endast ja/nej svar. Jag utför annan datainsamling utöver detta också, så som muntliga intervjuer med användare för att få en komplett bild.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.