Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 83 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 84 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
 
S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 81 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 99 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
 
Blodsoppen
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 259 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 231 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 139 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 234 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"

Jaja ett fel kan man ju leva med
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 358 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 416 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
 
Vad har stomskydd med dränering att göra?
 
T
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 66 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.