hur raderar jag ett inlägg?

/Åsa
 
Du kan inte själv radera, det måste du be en moderator om hjälp med.
 
Marlene Eskilsson skrev:
Du kan inte själv radera, det måste du be en moderator om hjälp med.
När blev det så? Det kunde man ju förra veckan åtminstone.
 
Jo, det går att radera men bara så länge ingen svarat på det tror jag. Hur som helst så kan man radera det direkt efter man skrivit det.
 
Verkar inte gå på nåt sätt längre. Förut kunde man radera oavsett om någon svarade eller inte.
 
wertok skrev:
Jodå visst går det, klicka på ändra och sen enligt bilden nedan:
www.lowdell.se/raderainlagg.jpg
Gammalt? För jag skrev just en ny tråd och kollade sen om det gick att radera den. Men det gick inte, fanns ingen radera-knapp.
 
För att "bevisa" att det går att radera inlägg raderade jag nyss mitt senaste ovanför ditt:
Jodå visst går det, klicka på ändra och sen enligt bilden nedan:
www.lowdell.se/raderainlagg.jpg

:p
 
Okej men det gick inte när jag skrev en ny tråd i isolera-forumet, finns som sagt ingen radera-knapp.

Edit: Det här går att radera. Verkar som det inte går att radera en hel tråd däremot.
 
Ja, att radera en hel tråd vore vanskligt om var och kunde radera så det är nog som det ska vara!
 
Har för mig att det gått att göra förut, fast då bara om ingen svarat på ditt inlägg. Brukar funka så på andra forum också.
 
Trådar har mig veterligen inte gått att radera sen vi bytte forumprogramvaran
 
Vad är då anledningen till att det inte går att radera ett inlägg? På annat Forum förklarades det med att vissa inlägg hade raderats, med den följden att hela tråden såg "hackad och malen" ut. Men med den mängd inlägg som finns här, tror jag ingen skulle märka någon förändring. Tycker själv det är ett problem, under Köpes och Säljes
 
de kan man nog inte göra utan bara ändra i dem
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.