Hade inbrott i garaget för cirka en vecka sedan.
De tog bla min DWE7485 som jag köpte på Blackfriday och låg fortfarande delvis i sin kartong.
Dock så packade jag upp den så jag kunde kolla serienummer för registrering och la några delar vid sidan av som banditerna inte öppnade kartongerna och kollade och missade.
Undrar därför om dessa prylar är samma på båda så jag kan ha dem som reserv, annars får ni gärna lägga bud på dem

Undrar även utan att behöva starta en ny tråd vilka tillbehör som passar 7492 som är ett måste?
 
  • Oöppnade delar till DWE7485 såg, inklusive en mätare och svart adapter, bredvid öppen kartong på betonggolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Ledsen
john.h
  • Laddar…
Music Man Music Man skrev:
Hade inbrott i garaget för cirka en vecka sedan.
De tog bla min DWE7485 som jag köpte på Blackfriday och låg fortfarande delvis i sin kartong.
Dock så packade jag upp den så jag kunde kolla serienummer för registrering och la några delar vid sidan av som banditerna inte öppnade kartongerna och kollade och missade.
Undrar därför om dessa prylar är samma på båda så jag kan ha dem som reserv, annars får ni gärna lägga bud på dem

Undrar även utan att behöva starta en ny tråd vilka tillbehör som passar 7492 som är ett måste?
Jäkla tråkigt!

Har en 7492 och adaptern till dammsugaren och geranslaget lär va samma. Klyvkniv med utsug är jag tveksam passar då 7492 har större klinga än 7485.
 
  • Gilla
Music Man
  • Laddar…
T TriNitro skrev:
Jäkla tråkigt!

Har en 7492 och adaptern till dammsugaren och geranslaget lär va samma. Klyvkniv med utsug är jag tveksam passar då 7492 har större klinga än 7485.
Tack för svar, värsta är väl att de vänt upp och ner på precis allt och jag har lagt många timmar redan på att försöka minnas alla saker och städa.
 
Lite vid sidan, men värt att tänka på
Jag läste om en kille som hade samlat alla bruksanvisningar i en låda längst in i verkstaden. När han fick inbrott accepterade försäkringsbolaget manualsamlingen som en inventarieförteckning och betalade snällt ut för allt som saknades
 
  • Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.