Alebaleportocale
Hej!

En spotlight i badrummet har gått sönder. Den verkar vara från ahlsell. Finns det något ersättare på marknaden som jag kan köpa som privatperson? Jag har försökt googla men jag är rätt dålig på att förstå det jag hittar :)

Mvh
alebaleportocale
 
  • Hand håller en sönder spotlight med etikett från Ahlsell, visar produktspecifikationer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Alebaleportocale Alebaleportocale skrev:
Finns det något ersättare på marknaden som jag kan köpa som privatperson?
Är det en av "många" som gått sönder skulle jag försöka få tag i identisk. Den verkar fortfarande säljas så jag skulle fråga en elfirma om de kan "köpa ut en" åt dig. Risk att det bara blir nästan bra om man byter mot något liknande.


LED-downlight (alED+ 500 ID Ambi) med driver, 7W, 2100K-3000K, 525 lumen, IP44-klassificering, visas med produktnummer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Alebaleportocale
Alfredo Alfredo skrev:
Är det en av "många" som gått sönder skulle jag försöka få tag i identisk.

[bild]
Det är en av 3. Jag har funderat på att byta ut alla, men utan nån prisindikation från ahslell har jag ingen aning hur mycket bara 1 skulle kosta och om det lönar sig...
 
Alebaleportocale Alebaleportocale skrev:
Det är en av 3. Jag har funderat på att byta ut alla, men utan nån prisindikation från ahslell har jag ingen aning hur mycket bara 1 skulle kosta och om det lönar sig...
Jag gissar att den landar på ca: 550 kr ink. moms.
 
Indikation på vad den kostar (med dålig rabatt)
 
  • Skärmdump av prisdetaljer för Downlight aLED+ 500 ID med bruttopris och nettopris i SEK.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
B bergquist skrev:
Indikation på vad den kostar (med dålig rabatt)
Du har riktigt dålig rabatt på den...
 
  • Gilla
bergquist
  • Laddar…
Hahahaha, skrev ju det, men ville bara ge TS en uppskattning.
 
  • Gilla
Müssli
  • Laddar…
Jag kan beställa tre st åt dig om du vill och få dem hemskickade till dig.

Hör av dig via PM för pris om du är intresserad.

Det finns 700 st i lager för leverans.
 
Müssli Müssli skrev:
Du har riktigt dålig rabatt på den...
Jag har ännu mycket sämre! :sweat: Tror aldrig jag sett en pryl med så i det närmaste obefintlig rabatt av någon anledning. :surprised:

Prisdetaljer visar en liten rabatt på en produkt som ger slutpris 796,13 SEK från bruttopriset 825 SEK.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ingen elektriker men brukar ha åtminstone halvrimliga priser på elprylar men inte på denna.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Jag har ännu mycket sämre! :sweat: Tror aldrig jag sett en pryl med så i det närmaste obefintlig rabatt av någon anledning. :surprised:

[bild]

Ingen elektriker men brukar ha åtminstone halvrimliga priser på elprylar men inte på denna.
Köpte alla mina strömbrytare och eluttag av en annan butik och fick bättre inköpspris än vad min elektriker hade på Ahlsell.

Tacksam för att min elektriker tyckte detta var ok
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.