Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 370 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
Sådärja... upp på taket och byt ut plasten mot plåt.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 371 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
  • Leende person i rutig skjorta höjer ett glas, ser nöjd ut.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 490 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
J
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 581 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 597 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 611 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
Ooops, är tydligen ingen takläggare!
 
harry73
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 239 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
kanske inte bäst men i alla fall bra :)
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 772 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 778 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 562 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 581 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.